تشکیل شبکه‌ ایمانی هدایت‌گران تبلیغی الگوساز در حوزه‌های خواهران سراسر کشور

مدیرکل شبکه سازی و راهبری فرهنگی و تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران گفت: شاهدا شبکه‌ ایمانی هدایت‌گران تبلیغی الگوساز در حوزه علمیه خواهران است که این شبکه‌ تبلیغی موفق در حوزه‌های سراسر کشور تشکیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، مرتضی برگستان در همایش هم اندیشی معاونان تبلیغی فرهنگی، مبلغان، تسهیل‌گران و مصاحبه‌گران حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور که در سالن جلسات مجتمع نرجس خاتون قم برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: مبلغان مرزداران اندیشه‌های دینی و فرهنگی جامعه و خواهران طلبه امروز در خط مقدم میدان جهاد و تبلیغ هستند.

وی افزود: شاهدا شبکه‌ ایمانی هدایت‌گران تبلیغی الگوساز در حوزه علمیه خواهران است، این شبکه‌ تبلیغی موفق در حوزه‌های سراسر کشور تشکیل شده و برنامه‌های شاهدا، شناسایی، شبکه سازی، ارتقا و آموزش مبلغان است.

مدیرکل شبکه‌سازی و راهبری فرهنگی و تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران گفت: طی تفاهم‌نامه‌ای که با معاونت تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه‌های علمیه صورت گرفت، این طرح ابتدا در ۵ استان به صورت آزمایشی اجرا شد.

وی ادامه داد: این طرح در ۵ استان‌ اول با موفقیت برگزار شد، لذا با همکاری و تعامل دفتر تبلیغات اسلامی حوزه‌های علمیه قرار شد این کار در تمامی حوزه‌های علمیه کشور انجام شود.

برگستان در پایان گفت: از مهم‌ترین اهداف این طرح، شناسایی و آموزش مبلغان با استعداد در حوزه‌های علمیه خواهران کشور است، این عزیزان در این شبکه ساماندهی، آموزش و حمایت خواهند شد.

پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha