عملیات ساخت مدرسه علمیه خواهران حضرت خدیجه (س) بهاباد آغاز شد
آغاز عملیات ساخت مدرسه علمیه خواهران حضرت خدیجه (س) بهاباد

عملیات ساخت مدرسه علمیه خواهران حضرت خدیجه (سلام الله علیها ) بهاباد با حضور مدیر حوزه های علمیه خواهران استان یزد در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۶١٠ متر مربع آغاز شد .

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، در مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد کارگر شورکی مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد، حجت ‌الاسلام و المسلمین علی اکبر ابراهیمی بشکانی امام جمعه بهاباد ، فرماندار وجمعی از مسئولان شهرستان بهاباد عملیات ساخت مدرسه علمیه خواهران حضرت خدیجه(سلام الله علیها) بهاباد آغاز شد.

مدرسه علمیه خواهران حضرت خدیجه (سلام الله علیها) شهرستان بهاباد در زمینی به مساحت ۳ هزار و  ۶١٠ متر مربع  با زیربنای ١١۶٧ متر در یک طبقه ساخته خواهد شد. زمین این ساختمان که بیش از ٧٠ میلیارد ریال ارزش دارد توسط آقای محمدرضا اخوان نیکوکار بهابادی به این امر خیر اهدا شده است.

حجت الاسلام و المسلمین کارگر گفت: این مدرسه دارای ۵ کلاس درس، ٣ اتاق اداری، سالن چند منظوره، کتابخانه، مهد کودک، شیرخوارگاه، اتاق نوپا و نوباوه می‌باشد.

وی، زمان ساخت این مدرسه را سه سال اعلام کرد وافزود: این ساختمان در سه فاز ساخته می‌شود که در فاز اول اسکلت بندی ساختمان با اعتبار ۴۰ میلیاردریال در مدت سه ماه انجام خواهد شد وتکمیل این ساختمان هم به ٢٠٠ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد خاطرنشان کرد:هم اکنون ۵٨ طلبه خواهر در سطح دو در این مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

حجت الاسلام و المسلمین بشکانی امام جمعه بهاباد هم در این مراسم گفت: هیچ علمی بالاتر از علم معارف الهی نیست وطلاب و روحانیان بهترین راه و روش را انتخاب کرده اند وطلاب باید با جدیت، خالصانه و فقط برای خدا درس خوانده و از همه فرصت‌ها برای علم آموزی بهره ببرند.

امام جمعه بهاباد همچنین به طلاب توصیه کرد درس را برای عالم شدن بخوانند نه برای نمره گرفتن و از آنان خواست ضمن درس خواندن از مستحبات غافل نشده و رابطه نزدیک با خدا داشته باشند.

بر پایه این گزارش شهرستان بهاباد با ٢٢ هزار نفر جمعیت در ٢٠٠ کیلومتری جنوب شرق مرکزاستان یزد قراردارد.

عملیات ساخت مدرسه علمیه خواهران حضرت خدیجه (س) بهاباد آغاز شد

عملیات ساخت مدرسه علمیه خواهران حضرت خدیجه (س) بهاباد آغاز شد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha