تقدیر از مبلغان امین و مذهبی مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) اردکان
تقدیر از مبلغین امین ومبلغین مذهبی مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) اردکان

جلسه تقدیر از مبلغین امین و مبلغین مذهبی مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) اردکان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، در آستانه سال جدید وهمزمان با ماه مبارک رمضان جلسه تجلیل از مبلغین امین با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر امام جمعه محترم شهرستان اردکان، حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد اسلامی  معاونت تبلیغ شهرستان اردکان، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا فتاحی رییس کمیته زکات شهرستان اردکان و آقای جواد شهبازی رییس کمیته امداد شهرستان اردکان  و جمعی از مبلغین امین و مبلغین مذهبی برگزار شد.

حجت الاسلام سید اسماعیل شاکر با اشاره به اهمیت ماه مبارک رمضان، گفت: این ماه، ماه بخشش و استغفار و برکت می‌باشد و از ماه های پر فضیلت بشمار می‌رود و شایسته است نهایت استفاده و بهره مندی را از این ماه خدایی ببرید.

در ادامه حجت الاسلام شاکر با اشاره به اهمیت جایگاه طلبگی، گفت: طلبگی سربازی امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) است و فرد طلبه باید خواسته های خود را از آقا و اهل بیت (علیهم السلام) بخواهد.

امام جمعه شهرستان اردکان تصریح کرد: امر تبلیغ مبلغین در مکان های مختلف از جمله مدارس،منازل ، جلسات و...از آنچه خورشید به آن می‌تابد مهم تر است و ارزش بسیاری در نزد خداوند دارد.

وی در پایان گفت: مبلغ باید آراسته به ویژگی‌های اخلاقی باشد و از مهم ترین آنها اخلاص است که باعث ارشاد و هدایت افراد به سوی دین است.

حجت الاسلام فتاحی در پایان جلسه  با اشاره به وظایف مبلغین در جامعه، گفت: حضور طلاب در بین افراد جامعه و پاسخگویی به شبهات از سوی مبلغین بسیار حائز اهمیت می‌باشد و چه بسا برخی شبهاتی که در مورد کمیته امداد مطرح می‌شود را مبلغین توان پاسخگویی به آنها را دارند.

در پایان مراسم مبلغین امین از طرف معاونت تبلیغ شهرستان اردکان و مبلغین مذهبی و پاسخگوی شرعی از سوی اداره تبلیغات اسلامی مورد تجلیل قرار گرفتند.

همچنین حجت الاسلام فتاحی به همه مبلغین حاضر در جلسه سالنامه و هدیه ای تقدیم کرد.

تقدیر از مبلغان امین و مذهبی مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) اردکان

تقدیر از مبلغان امین و مذهبی مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) اردکان

تقدیر از مبلغان امین و مذهبی مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) اردکان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha