نتایج دوره ضمن خدمت اصول تکمیلی به‌زودی اعلام می‌شود

آزمون نوبت اول دوره ضمن خدمت اصول تکمیلی با حضور ۳۰۰ نفر از اساتید مشمول سراسر کشور برگزار و نتایج این آزمون به اطلاع اساتید خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری رسانه‌ای حوزه‌ علمیه خواهران، اداره اساتید معاونت آموزش حوزه علمیه خواهران، در آستانه سال‌ نو و هم‌زمان با بهار قرآن از تخصیص عیدی اساتید مکرمه خبر داد.

عیدی اداره اساتید معاونت آموزش، مبنی بر تلاش در جهت ارتقای سطح معیشت، شامل اساتیدی می‌شود که حداقل سه واحد تدریس داشته‌اند؛ و مبلغ عیدی نیز به تناسب تعداد واحد درسی و سنوات تدریس، تعیین شده است. 

همچنین اداره اساتید مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران از برگزاری یک نوبت از آزمون پایانی دوره ضمن خدمت اصول تکمیلی خبر داد. 

برنامه‌ریزی و اجرای دوره‌های ضمن خدمت با هدف توان‌افزایی و ارتقای علمی و مهارتی اساتید، یکی از وظایف اصلی اداره اساتید می‌باشد. 

در این راستا و برای نیل به هدف اثرگذاری آموزش باکیفیت در حوزه‌های علمیه، دوره ضمن خدمت اصول تکمیلی برای اساتید دارای مجوز عنوان اصول، به اجرا گذاشته شده است. 

در این دوره بالغ بر ۳۰۰ نفر از اساتید به عنوان مشمول، در سراسر کشور شناسایی شده و آزمون نوبت اول در تاریخ ۱۳ بهمن‌ماه، به‌صورت سراسری در کل کشور به اجرا گذاشته و نمرات آن به اطلاع اساتید خواهد رسید. 

شرکت موثر و موفق در دوره‌های ضمن خدمت، سبب تاثیر افزایشی در کاربهای اساتید خواهد بود.

انتهای‌پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha