پیام تبریک مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان به مناسبت عید نوروز

مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان فرارسیدن بهاران طبیعت و تقارن آن با بهار قرآن را نشانه رحمت حق در جان دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، خانم راضیه سلطان عباسی ندوشن طی پیامی سال نو را تبریک گفت.

 متن پیام به شرح زیر است:

سلام علیکم

با رسیدن بهار، طبیعت ردای سبز بر تن می‌کند، چکاوک ها، هزار دستان و قمریان، نغمه ها و سرودهای فرح بخش و تازه سر می‌دهند و انسان‌ها را به مهرورزی، گره گشایی و هم‌گرایی فرا می‌خوانند، بهار، پیام آور عشق و رویش است و موسم سرور و آشتی.

مدیران، اساتید، کادر و طلاب مدارس علمیه خواهران هرمزگان، حال با فرارسیدن سال نو بر خود لازم می‌دانم از همکاری ارزشمند شما سروران ارجمند و همراهی با مدیریت حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان در سال ۱۴۰۲ قدردانی نموده، فرارسیدن بهاران طبیعت و تقارن آن با بهار قرآن که نشانه رحمت حق در جان است را به حضور همه مردم شریف و قهرمان ایران خصوصا طلاب، اساتید، مدیران و کادر مدارس علمیه خواهران تبریک عرض نمایم.

از آستان حضرت احدیت، مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران کهنسال و حوزه‌های علمیه خواهران، مسئلت می‎نمایم.

امید که بهار را سرآغازی سازیم برای پویایی و تلاش دوباره تا با انگیزه ای مضاعف، با اهدافی والاتر و نگاهی وسیع تر، انقلابی نو در قلوب و دیدگانمان رقم زنیم.

در طلیعه سال نو و امید به گشایش در امر فرج حضرت ولی عصر(عج)، یاد مردم قهرمان و کودکان و زنان مقاوم فلسطین را به امید پیروزی بر رژیم منحوس صهیونیستی زنده نگه خواهیم داشت.

قلب تان از مهر آکنده و نوروزتان فرخنده باد.

راضیه سلطان عباسی ندوشن
مدیر حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha