روز جهانی قدس، تبلور بیداری جهان اسلام در برابر دشمنان ستمگر است

روز جهانی قدس، تبلور بیداری جهان اسلام در برابر دشمنان ستمگر، روز استقامت و مبارزه مستضعفین در برابر مستکبران عالم و در رأس آن آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران کشور، امت اسلامی و مردم شهیدپرور ایران در راستای محو شدن کامل رژیم صهیونیستی، امسال نیز پرشورتر از سال‌های گذشته در روز جهانی قدس، خشم و نفرت خود را اعلام خواهند کرد. به همین مناسبت مدیران مدارس علمیه خواهران گلستان در پیام‌های جداگانه ضمن محکوم کردن ترور فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حادثه تروریستی چابهار، بار دیگر حمایت خود را از مردم غزه اعلام کردند و همگان را به شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند. متن پیام‌ها به شرح ذیل است:

روز جهانی قدس، تبلور بیداری جهان اسلام در برابر دشمنان ستمگر است

روز جهانی قدس، تبلور بیداری جهان اسلام در برابر دشمنان ستمگر، روز استقامت و مبارزه مستضعفین در برابر مستکبران عالم و در رأس آن آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی است.

با گذشت ۴۴ سال از تدبیر راهبردی و آینده‌نگرانه حضرت امام خمینی(رحمه‌الله‌علیه) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، آرمان آزادی قدس شریف و حمایت از ملت فلسطین آرزوی تمامی آزادی‌خواهان جهان بوده است. امروز جمهوری اسلامی ایران با رهبری مقتدرانه مقام معظم رهبری تمام توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را آشکار و ابتر برشمرد.

مردم مسلمان ایران در راستای محوشدن کامل رژیم کودک کش صهیونیستی، امسال پرشورتر از سال‌های گذشته در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند و با فریاد مرگ بر اسرائیل، خشم و نفرت خود را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام می‌دارند.

همچنین در حوادث تروریستی اخیر و شهادت مستشاران ایرانی که در حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رسیده‌اند، در حقیقت، آنان نه تنها چیزی را از دست نداده بلکه پاداش و شهادتشان در شب‌های قدر؛ بدست امیرالمومنین امام علی(علیه السلام) امضا شد، اگر چه غم دوری آنان برای ملت ایران سخت و سنگین است اما رژیم غاصب صهیونیستی بداند به دست دلاورمردان ما به اشد مجازات خواهند رسید.

کادر، اساتید، مبلغات و طلاب مدرسه علمیه فاطمه الزهرا س بندرترکمن نیز همچون هر ساله همراه و همگام با مردم شریف ایران اسلامی با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بلند رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(رحمه‌الله‌علیه) و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی)، حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین و انزجار از صهیونیست‌ها و حامیان آنان اعلام می نمایند.

تجاوز آشکار و حمله به سفارتخانه ایران در دمشق بی پاسخ نخواهد ماند

طلاب مدرسه علمیه خاتم‌الاوصیاء‌(عج) فاضل‌آباد استان ‌گلستان نیز در پیامی ضمن انزجار از رژیم غاصب صهیونیست و استکبار جهانی، روز قدس را گرامی داشتند.

در روزگاری که تمام ابرقدرت‌های جهان تلاش کردند که فلسطین را از تاریخ محو کنند، معمار کبیر انقلاب امام راحل(ره) با اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس؛ نقشه حرکت مسلمانان و تمامی آزادی خواهان جهان را ترسیم نمود و بار دیگر در زمانی‌که صهونیست‌ها سرمست از امنیت بودند، رهبر فرزانه پیش بینی محو اسرائیل را فریاد زد که امروز شاهد ذلت رژیم کودک کش صهیونیست با عملیات طوفان الاقصی شدیم.

اگرچه مردم شجاع فلسطین تلفات بسیار سنگین را متحمل شده و رنج‌های بسیاری کشیدند اما این جنگ فرصتی تاریخی بود تا دنیا از ماهیت زشت و پلید رژیم صهیونیست آگاه شود و چهره واقعی آمریکا و حامیان این رژیم افشاء گردد.

طوفان‌الاقصی عملیات میدانی غزه بوده و طوفان‌الاحرار امتداد رسانه ای و بین المللی طوفان‌الاقصی می باشد.

همچنین، رژیم غاصب صهیونیست از ترس شکست جنگ غزه اقدام به عمل بزدلانه حمله به سفارتخانه ایران در دمشق نموده است ولی باید بدانند که این تجاوز آشکار بی پاسخ نخواهد ماند.

طلاب این مدرسه علمیه تا نابودی اسرائیل و آزادی فلسطین پای کار خواهند بود و از مردم فهیم ایران درخواست دارند که امسال مانند سال‌های گذشته همزمان با موج خروشان جامعه جهانی به پا خواسته و فریاد عدالت‌خواهی از مردم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.

روز قدس، روز فریاد رسای مسلمانان علیه سرطان کشنده‌ صهیونیزم جهانی است

خانم ربابه حلاجی در پیامی ضمن محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و به شهادت رساندن چندنفر از سرداران ایران اسلامی و به مناسبت اهمیت حضور در راهپیمایی روز قدس بیان کرد: روز قدس فقط روز فلسطین نیست؛ روز امت اسلامی است.

روز قدس، یک روز به معنای حقیقی کلمه بین‌المللی-اسلامی و فریاد رسای مسلمانان علیه سرطان کشنده‌ صهیونیزم جهانی است که به وسیله‌ دست متجاوز اشغالگران، مداخله کنندگان، قدرت‌های استکباری به جان امت اسلامی افتاده است.

رژیم منفور و سفاک صهیونیستی پس از حملات غیرانسانی به مراکز غیرنظامی، بیمارستان ها و کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع در غزه در تازه‌ترین اقدام به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق حمله کرد که این اقدامات مصداق بارز جنایت جنگی و نقض آشکار قوانین بین‌المللی است.

طلاب، اساتید و کارکنان مدرسه علمیه حضرت صدیقه فاطمه(س) گرگان با محکوم کردن اقدام ناجوانمردانه رژیم سفاک صهیونیستی و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در روز قدس امسال که از اهمیت ویژه و کم نظیری برخوردار است، شرکت خواهند کرد.

رژیم صهیونیستی محکوم به زوال است

خانم مریم میرکریمی بمناسبت روز قدس در پیامی بیان کرد: روز قدس از روزهای بسیار مهم و تعیین‌کننده و حرکتی برای خنثی کردن توطئه خباثت‌آمیز استکبار و صهیونیست است.

وی افزود: طنین محکومیت و فریاد جهانی علیه رژیم جعلی و غاصب اسرائیل سبب می‌شود که بساط این رژیم جعلی هرچه سریع‌تر برچیده شود.

مدیر مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(سلام‌الله‌علیها) گرگان با استناد به کلام امام خمینی (رحمة‌الله‌علیه) و با تاکید بر اینکه «روز قدس فقط روز فلسطین نیست بلکه روز اسلام و حکومت اسلامی است» بیان کرد: «روز قدس روزی است که باید بیرق آن در جمهوری اسلامی و سراسر کشورها برافراشته شود، روزی که باید به ابرقدرت‌ها فهماند دیگر آنها نمی‌توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند».

خانم میرکریمی خاطرنشان کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) «قدس شریف، قلب فلسطین است، ملّت فلسطین هر روز بیش از گذشته نشان می‌دهند که با شهامتی کم‌نظیر در برابر ظالم ایستاده و خواهد ایستاد و جوانان آن با عملیّات فداکارانه‌ی خود، سپر دفاع فلسطین شده‌ و آینده‌ای متفاوت را مژده می‌دهند».

وی گفت: روز قدس میراث گران‌بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(رحمة‌الله‌علیه) و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی ایشان است که بیانگر اعتقاد و پایبندی‌اش به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است.

استاد حوزه اضافه کرد: امروز که استکبار با هدف قرار دادن ارزش‌های دین در تلاش است بنیان اسلام را از میان بردارد؛ بر هر مسلمانی لازم و ضروری است که با حضور در صحنه راهپیمایی شکوهمند روز قدس مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان آمریکایی و اسرائیلی بزند.

خانم میرکریمی با محکوم کردن اقدامات اخیر رژیم غاصب و منفور صهیونیست بویژه شهادت رزمندگان و مجاهدان؛ سردار سرلشگر زاهدی، سردار سرتیپ حاجی‌رحیمی و سایر شهداء تصریح کرد: رژیم صهیونیستی محکوم به زوال است، امروز باید غیرت مسلمین به جوش آمده و فریاد دادخواهی آنان به گوش همه جهانیان برسد.

وی در پایان تاکید کرد: طلاب، مبلغین، اساتید و کارکنان مدرسه علمیه تخصصی الزهراء(سلام‌الله‌علیها) گرگان با حضور خود در راهپیمایی روز قدس؛ یاد امام خمینی(رحمة‌الله‌علیه) را گرامی داشته و بیعت خود را با رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله‌العالی) تجدید نموده و مشتی محکمی بر اقدامات جنایتکارانه استکبار جهانی خواهد زد.

انتهای‌پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha