برگزاری طرح مسطورا ویژه نوجوانان/ استفاده از ظرفیت طلاب روستایی جهت تبلیغ در ماه رمضان

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمه بنت‌الرسول(س) جاسک گفت: در ماه مبارک رمضان طرح مسطورا ویژه نوجوانان و جوانان در مساجد و روستاها و نیز مسجد چهارده معصوم(ع) محله غریب‌آباد شهرستان جاسک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران کشور، طیبی‌شاهی معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمه بنت‌الرسول(سلام‌الله‌علیها) جاسک در گفت‌گو با خبرنگار کوثرنیوز، اظهار کرد: طلاب این مدرسه در ایام ماه مبارک رمضان که مقارن با سال تحصیلی بود با حضور در مساجد، حسینیه‌ها و مدارس سطح شهر و روستاها به فعالیت‌های قرآنی پرداختند.

وی افزود: با توجه به پراکندگی جمعیت شهر و روستا در شهرستان جاسک، از ظرفیت طلاب روستایی حوزه علمیه خواهران برای اهداف قرآنی در روستاهای اطراف شهرستان استفاده شد.

این کارشناس فرهنگی با اشاره به فعالیت‌های تبلیغی حوزه‌ علمیه فاطمه بنت‌الرسول(سلام‌الله‌علیها) جاسک در ماه رمضان ادامه داد: در ماه مبارک رمضان طرح مسطورا ویژه نوجوانان و جوانان در مساجد و روستاها و نیز مسجد چهارده معصوم(ع) محله غریب‌آباد شهرستان جاسک برگزار شد.

وی گفت: از دیگر فعالیت‌های تبلیغی طلاب خواهر در ماه مبارک رمضان برگزاری کلاس‌های حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم ویژه سنین ۴ تا ۱۲سال، برگزاری کلاس‌های تفسیر سوره‌های کوچک و بیان احکام، بیان فضیلت قرائت قرآن در ماه مبارک و همچنین برگزاری مسابقات بازی و سرگرمی بود.

طیبی‌شاهی در پایان با اشاره به اینکه ماه رمضان، فرصت خوبی برای خودسازی بود، بیان کرد: مواظب باشیم بعد از این ماه مبارک خودمان را گم نکنیم.

انتهای‌پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha