اقبال جامعه بانوان استان به حوزه های علمیه خواهران رو به افزایش است

مدیر حوزه علمیه خواهران استان با یادآوری ثبت نام حوزه علمیه خواهران استان بوشهر خاطر نشان کرد: اقبال خوبی را از سمت جامعه بانوان استان به حوزه های علمیه خواهران استان شاهد هستیم.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، اجلاسیه مدیران مدارس علمیه خواهران استان بوشهر در سالن جلسات حوزه علمیه خواهران استان بوشهر برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی مدیر حوزه علمیه خواهران استان در این اجلاس با یادآوری به فرارسیدن فصل پذیرش و ثبت نام حوزه علمیه خواهران استان بوشهر خاطر نشان کرد: اقبال خوبی را از سمت جامعه بانوان استان به حوزه های علمیه خواهران استان شاهد هستیم.

وی با تاکید بر نقش بی بدیل حوزه های علمیه در جامعه افزود: توجه به حوزه های علمیه و تحصیل در آن یک راهبرد تاریخی است و اهتمام به آن قطعا در آینده کشور تاثیر بسزایی دارد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان با برشمردن افتخارات حوزه علمیه خواهران در استان بوشهر گفت: نقش آفرینی حوزه علمیه خواهران استان در عرصه های علمی و اجتماعی و فرهنگی ستودنی است و نقش حوزه بانوان استان را در مسائل مختلف به وضوح شاهد هستیم.

حجت الاسلام اسماعیلی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از عملیات مقتدرانه سپاه این عملیات را محیر العقول دانست و افزود: برتری نبوغ جوانان مومن و انقلابی و سپاه قدرتمند مان را به جهانیان نشان دادیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha