سبک زندگی مهدوی به معنای الهام گرفتن از زندگی امام زمان(عج) است

مبلغ فعال مدرسه خانم نورمحمدی در جمع اساتید و طلاب گفت: سبک زندگی مهدوی به معنای الهام گرفتن از زندگی آقا امام زمان (عج) است همچنین به معنای زندگی به سبک و اصول اسلامی و منتظران حضرت است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، معاون فرهنگی وتربیتی مدرسه علمیه فاطمه بنت اسد س بسطام از برگزاری نشستی باعنوان سبک زندگی اسلامی مهدوی  خبر داد.

این نشست با حضور مبلغ فعال مدرسه خانم نورمحمدی در مدرسه علمیه فاطمه بنت اسد(س) برگزار شد.

خانم نورمحمدی در ابتدای سخنان خود بیان کرد: امروزه در عصر غیبت امام مهدی ( ارواحنافداه ) باید به دنبال الگویی از سبک زندگی شیعی بود که مبتنی بر باور به مسئله انتظار و بازگشت امام باشد، شیعه در عصر غیبت با یکی از جدی‌ترین مفاهیم حیات طولانی تاریخ امامت، یعنی مهدویت و غیبت گره خورده است و دو مفهوم مهدویت و غیبت، با مفهوم سوم، یعنی انتظار ارتباط تنگاتنگ دارد؛ به گونه‌ای که این سه مفهوم سبک فکر و زندگی شیعه را تبیین کرده است.

وی افزود: مقصود از سبک زندگی زمینه‌ساز مجموعه رفتارهای اجتماعی است که ضمن برآورده کردن نیازهای جاری جامعه منتظران روایتی عمل‌گرا و فعالانه مبتنی بر تفکر موعودگرایی و مهدوی را برای هویت اجتماعی بر می‌گزیند.

مبلغ فعال مدرسه علمیه فاطمه بنت اسد(س)تصریح کرد: سبک زندگی مهدوی در واقع یک نوع هدف است برای کسانی که می خواهند رفتار و منش خود را مانند آقا امام زمان (عج) کنند.

وی خاطرنشان کرد: سبک زندگی مهدوی در اصل به معنای الهام گرفتن از زندگی آقا امام زمان (عج) است همچنین به معنای زندگی به سبک و اصول اسلامی و منتظران حضرت است کسانی که بسیار علاقه مند به امام مهدی (عج) هستند و می خواهند مانند ایشان زندگی کنند می توانند از سبک زندگی ایشان الگو بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha