۶۰۰۰بانوی حوزوی در استان یزد آماده همکاری با فراجا هستند

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد، از آمادگی ۶۰۰۰بانوی حوزوی در حال تحصیل و دانش آموخته در سطح استان یزد برای همکاری با فراجا در اجرای طرح‌های عفاف و حجاب و پشتیبانی از خط مقدم فراجا در اجرای طرح نور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد کارگر شورکی مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد و جمعی از مدیران مدارس علمیه خواهران شهر یزد و معاونان وی در مدیریت حوزه علمیه خواهران در دیدار با فرمانده فراجا، از زحمات و تلاش‌های سردار عباسعلی بهدانی‌فرد و همکاران وی در اجرای طرح نور و مقابله با بدحجابی در سطح استان یزد تقدیر و تشکر کردند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد، با یادآوری دو فریضه واجب شرعی «امر به معروف و نهی از منکر» اظهار کرد: این دو فریضه الهی بر همگان واجب است و برای انجام درست آن همگان باید پای کار بیایند در غیر این صورت ممکن است بخشی از این کار ناقص بماند.

حجت‌الاسلام والمسلمین کارگر شورکی، تصریح کرد: انجام امر به معروف و نهی از منکر یکی از موارد سفارش شده است که انجام آن زمینه اجرای دیگر واجبات و نیز برقراری امنیت و برچیده شدن ناهنجاری‌های اجتماعی را فراهم می‌کند.

وی گفت: همانطور که می‌دانیم دشمن در عرصه نظامی ناامید است و اگر زمانی در گذشته گزینه نظامی را روی میز داشت اکنون دشمنان با شکست‌های پی در پی و با وجود اقتدار جمهوری اسلامی و تدابیر مقام معظم رهبری، دیگر از گزینه نظامی خود علیه جمهوری اسلامی ایران ناامید است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد افزود: دشمنان هنوز بیشتر به بخش تهاجم فرهنگی و حجاب و عفاف امید بسته‌اند تا به ایران اسلامی ضربه بزنند و اجرای امر به معروف و نهی از منکر در این زمینه یک واجب همگانی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین کارگر شورکی، نیروی انتظامی را در خط مقدم مقابله با بدحجابی دانست و افزود: خط مقدم هم نیاز به پشتیبانی دارد تا به نتیجه مطلوب خود برسد و همه بخش‌ها و ارگان‌ها و نهادهایی که مسئولیت دارند باید پای کار بیایند و مردم هم وارد میدان شوند.

وی، حمایت مردم از آمران به معروف و نهی از منکر را یکی از راهکارهای عقب نشینی ناهنجاری‌های جامعه دانست و گفت: اگر مردم سکوت کنند و همه تماشاچی باشند و یا عده‌ای دنبال عکس گرفتن از این موضوعات باشند، نتیجه نمی‌دهد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد، عرصه جهاد تبیین را یکی از راه‌های پشتیبانی از جبهه فرهنگی دانست و افزود: در سطح استان ۲۲ مدرسه و بیش از شش هزار نفر سرباز جهادی، انقلابی پای کار در مدارس علمیه خواهران داریم که طلاب در حال تحصیل، دانش آموختگان و مبلغات را شامل می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین کارگر شورکی، بار دیگر از تدابیر و تلاش های نیروی انتظامی در زمینه اجرای طرح نور و مقابله با بدحجابی، تشکر کرد و ادامه داد: وضعیت در استان بهتر شده ولی هنوز مشکلاتی وجود دارد و ما در حوزه علمیه خواهران استان اعلام حمایت کنیم و آنچه قرارگاه عفاف و حجاب بر عهده حوزه علمیه خواهران قرار دهد، پای کار خواهیم بود.

وی، ابراز امیدواری کرد: همه مسئولانی که در زمینه مسئله عفاف و حجاب مسئولیت دارند پای کار بیایند و دشمن را همچون دیگر عرضه ها ناامید کنند.

انتهای‌پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha