دیدار مدیر کل کمیته امداد استان با مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین

حوزه/ مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان با مدیر حوزه علمیه خواهران دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، آقای ظاهری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین با حجت الاسلام والمسلمین کاظملو مدیر حوزه علمیه استان قزوین دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار حجت الاسلام کاظملو عنوان کرد: کمیته امداد به عنوان نهاد نیکوکار و کمک رسان مددجویان جامعه وظیفه مهم و سنگینی بر عهده دارد و در دین اسلام نیز برای کسانی که کمک حال مردم هستند عنایات ویژه ای شده است، امیدواریم خداوند متعال توفیق خدمت به مستضعفان جامعه را بیش از پیش برای شما و همکاران گرامیتان عنایت کند و ما هم آماده هرگونه همکاری با این نهاد مقدس هستیم .

در ادامه آقای ظاهری افزود: حوزه علمیه و کمیته امداد هر دو یک هدف را دنبال می کنند، کار امداد با شکل متفاوتی که دارد خارج از کار حوزه نیست، وظیفه ما ترویج کار خیر و احسان است و هر کاری که در جرگه ی کار خیر و احسان قرار بگیرد قابل تقدیر است.

مدیر کل کمیته امداد گفت: کمیته امداد قزوین ۱۸۰۰۰ خانم سرپرست خانوار دارد که بعضی از آنها علاوه بر فقر مالی، فقر فرهنگی نیز دارند و ما با همکاری حوزه علمیه خواهران امیدواریم علاوه بر رفع فقر مالی آنان فقر فرهنگی را نیز بر طرف کنیم.

حجت الاسلام کاظملو به مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره)، گفت: ضمن تشکر و قدردانی از زحمات بی دریغ شما در عرصه کار خیر و احسان، از خداوند متعال توفیقات روزافزون مسئلت دارم.

در پایان تفاهم نامه ای بین این دو نهاد برای همکاری در موضوع فرهنگ و کار خیر و احسان امضاء شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha