لشکر نامرئی روی میز نقد کارشناسان قرار می‌گیرد

نشست نقد و بررسی کتاب "لشکر نامرئی" نوشته مصطفی رضایی، توسط مرکز هاجر، ناشر تخصصی زن و خانواده برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، نشست نقد و بررسی کتاب "لشکر نامرئی" به همّت مرکز نشر هاجر و با مساعت کمیته فرهنگی سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در حاشیه نمایشگاه تهران برگزار می‌شود.

احمد شایان‌فر مدیر عامل مرکز نشر هاجر  با اعلام این خبر، مسائل شناختی در حوزه خانواده را یکی از مباحث مهم و تأثیرگذار در جامعه امروز دانست و گفت: ساختن یک خانواده ایده‌آل و دوست‌داشتنی، منوط به پیدا کردن یک سری قواعد مهم  و جدید در حوزه خانواده است که در چند دهه اخیر در غرب، روی این مسأله کار شده و جامعه نتوانسته به این قواعد متناسب با زندگی ایرانی - اسلامی، دست یابد.

وی با تاکید بر اینکه "خانواده رویایی" ساختنی است، گفت: باید برای ساختن خانواده، به قواعدش آگاه بود و کتاب "لشکر نامرئی" در راستای به‌روز شدن دانش ساخت خانواده‌ی تراز و ایده‌آل و نیز روش‌های جدید جهت مواجهه و خنثی‌سازی پروژه دشمن در جنگ شناختی در برابر خانواده ایرانی، توسط مرکز نشر هاجر، به چاپ رسیده است.

مدیر عامل مرکز نشر هاجر، کتاب "لشکر نامرئی" را سبک جدیدی در حوزه خانواده دانست و اظهار کرد: در این اثر سعی شده با قلمی جدید و روان و نیز استفاده از یک تیم کارشناس و روانشناس که بیش از یکسال و نیم بر روی آن کار کرده‌اند، یک اثر زیبا و ماندگار در حوزه خانواده و ناظر به نیاز زندگی امروزی ارائه شود تا با مخاطب ارتباط بگیرد. 

وی نشست نقد و بررسی کتاب "لشکر نامرئی" را اقدامی از جانب مرکز نشر هاجر اعلام کرد و افزود: این نشست که قرار است جمعه این هفته برگزار شود، با مساعدت و همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانه کتاب و ادبیات ایران، نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، بانک ملی ایران و شرکت ملی پست ایران، برپا خواهد شد. 

گفتی است نشست نقد و بررسی کتاب "لشکر نامرئی" با حضور حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رضایی (نویسنده کتاب) و زینب پورحمزه (منتقد و معاون پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران)، روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ١۴ در مصلی  امام خمینی (ره)، سالن شبستان، برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha