انتشارات هاجر یکی از ناشران موفق در حوزه زن و خانواده است

حجت‌الاسلام والمسلمین فاضل بر ضرورت حمایت از آثار حوزه بانوان تاکید و اظهار کرد: انتشارات هاجر یکی از ناشران موفق در حوزه زن و خانواده است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، مراسم رونمایی از تازه‌های کتاب نشر ‌هاجر، ناشر تخصصی کتب زن و خانواده، با حضور مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور در غرفه مجمع ناشران انقلاب اسلامی در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار شد.

در این آیین، حجت‌الاسلام والمسلمین فاضل بر ضرورت حمایت از آثار حوزه بانوان تاکید و اظهار کرد: انتشارات هاجر یکی از ناشران موفق در حوزه زن و خانواده است.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: یکی از مرجعیت‌های کتب، حوزه بانوان است‌ و چه خوب که خود بانوان در این حوزه فعال باشند. شاید نسل امروز انس کمی با کتاب داشته باشد که نویسندگان زن می‌توانند در رفع این مسئله اقدام کنند.

وی به ضرورت ارتقای سهم تولید کتاب در حوزه دغدغه‌های بانوان اشاره و تصریح کرد: هر فعالیتی در این عرصه لازم است حمایت شود.

گفتنی است کتاب‌های «زن در قرآن»، «بلوغ دوم»، «دیپلماسی قلوب»، «طعم تلخ مداد»، «شرح صدر انبیا»، «لشکر نامرئی» و «شما هم شهرساز باش» که به همت نشر هاجر منتشر شده است، در این آیین رونمایی شد.

انتهای‌پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha