فرزندآوری از مهمترین پایه‌های تحکیم خانواده است

حوزه/ مبلغه مدرسه علمیه مهدیه خنداب گفت: فرزندآوری یکی از مهمترین پایه‌های تحکیم خانواده است و فرزندان سرمایه‌های زندگی هستند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، خانم طاهره رضایی پور، مبلغه مدرسه علمیه مهدیه خنداب در نشست جوانی جمعیت که در این مدرسه علمیه برگزار شد، اظهار داشت: زندگی انسان دارای سه مرحله مهم است که عبارتند از: ازدواج، اقدام به فرزند آوری و تولد فرزند.

وی گفت: به هر کدام از این مراحل باید توجه ویژه شود تا چیزهای دیگر جای آنها را نگیرد، اما در حال حاضر دختران به جای توجه به امر مهم ازدواج و فرزندآوری به مدرک گرفتن رو آورده‌اند.

رضایی خاطرنشان کرد: دخترانی که درس را اصل زندگی خود قرار داده‌اند، زمانی‌ سراغ ازدواج می‌روند که فرصت فرزندآوری را از دست داده‌اند و این یک ضربه‌ بزرگ به آینده کشور است.

وی تصریح کرد: فرزندآوری یکی از مهمترین پایه‌های تحکیم خانواده است و فرزندان سرمایه‌های زندگی هستند، پس باید سرمایه هایمان را زیاد کنیم.

وی ابراز کرد: مقام معظم رهبری بارها تأکید کردند که کشور از نظر جوانی جمعیت در حالت بحران است و زنان انقلابی در این زمینه باید جهاد بکنند.

رضایی اظهار کرد: اشتباه رایج است که خیلی‌ها گمان می‌کنند اصلی‌ترین عامل مانع فرزندآوری، شرایط اقتصادی است، ما دوران طلایی سال ۹۱ تا ۱۴۰۰ را برای فرزند آوری از دست داده‌ایم و لذا نباید این بحران و تأکیدات مقام معظم رهبری را نادیده بگیریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha