شوق خدمتگزاری به مردم مهم‌ترین ویژگی شهید رئیسی بود

عضو مجلس خبرگان رهبری در پیام تسلیتی بیان کرد: شوق خدمتگزاری به مردم مهم‌ترین ویژگی شهید رئیسی بود و ایشان با قلبی رئوف، نیتی صادقانه و خالصانه، اندیشه‌ای ژرف و اراده‌ای جدی همواره برای حل مشکلات مردم بود.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، آیت‌الله مرتضی مقتدایی به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور و هئیت همراهشان پیام تسلیتی صادر کرد. 

در این پیام آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون 

شهادت رئیس جمهور مردمی و خدوم جمهوری اسلامی ایران، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی و دیگر خدمتگزاران به نظام مقدس اسلامی؛ آیت‌الله آل‌هاشم امام جمعه محترم تبریز، دکتر امیرعبداللهیان وزیر محترم امور خارجه و دکتر مالک رحمتی استاندار محترم آذربایجان شرقی و سایر همراهان – رحمت الله علیهم اجمعین – در حادثه دردناک سقوط بالگرد، همه را داغدار کرد.

شوق خدمتگزاری به مردم مهم‌ترین ویژگی شهید رئیسی بود و ایشان با قلبی رئوف، نیتی صادقانه و خالصانه، اندیشه‌ای ژرف و اراده‌ای جدی همواره برای حل مشکلات مردم بود.

اینجانب شهادت این فرزند مجاهد انقلابی ا و دیگر شهدای این حادثه را به پیشگاه حضرت ولی عصر – عجل الله تعالی فرجه الشریف -، رهبر معظم انقلاب – مدظله العالی – و همه ملت شریف ایران، تسلیت عرض می‌کرده و از خداوند متعال برای آن شهیدان علو درجات و برای سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل را مسألت می‌کنم.

مرتضی مقتدایی 

عضو شورای سیاست گذاری حوزه علمیه خواهران و عضو مجلس خبرگان رهبری

انتهای‌پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha