پیام تسلیت مدیریت حوزه علمیه خواهران استان کردستان در پی شهادت رئیس‌جمهور

خادم الرضا(ع) آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در زمره مسئولانی بود که به فرموده حاج قاسم سلیمانی، شهید زندگی کرد و سرانجام شهید شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استان کردستان در پیامی شهادت رئیس‌جمهور مردمی را تسلیت گفت. 

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

 شهادت حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محبوب و همراهان‌شان حضرت آیت‌الله آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، جناب آقای مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان گرامی و کادر پرواز را تسلیت و تعزیت عرض می کنیم.

خادم الرضا(ع) آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در زمره مسئولانی بود که به فرموده حاج قاسم سلیمانی، شهید زندگی کرد و سرانجام شهید شد. عدالتخواهی، روحیه جهادی، ولایتمداری، توجه به محرومان، دفاع از حریم قرآن و شجاعت فقط بخشی از اوصاف این سید بزرگوار بود.

ملت ایران در طول تاریخ انقلاب اسلامی بارها دستخوش چنین طوفان‌هایی گردیده و حاصل آن فقط استقامت و صلابت بیشتر این ملت بوده است. ملت ایران پای اطاعت رهبری فرزانه که با ایمان خود آرامش را به جامعه تزریق میکند، خواهد ماند و در این پیروی همچون تمام اسطوره های این سرزمین، تا پای جان خواهد ماند.

مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استان کردستان این ضایعه دردناک را محضر حضرت ولی عصر امام‌زمان عجل‌الله فرجه‌الشریف، حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی و عموم مسلمین و آزادگان جهان و مردم عزیز و قدرشناس ایران تسلیت عرض می نماید. از خداوند منان اعتلای روح این عزیزان را خواستاریم و از او میخواهیم که ما را در دفاع از دین و انقلاب ثابت قدم بدارد.

والسلام علیکم و رحمه الله وبرکاته
مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان کردستان

انتهای‌پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha