خدمت صادقانه و بی‌وقفه به مردم رئیس‌جمهور را به قله شهادت رساند

مدیر مدرسه علمیه حضرت صدیقه‌فاطمه(س) گرگان گفت: خدا ثواب خدمت بزرگ آیت‌الله رئیسی را شهادت در راه خدمت به خلق قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، ربابه حلاجی در مراسم بزرگداشت شهادت خادم‌الرضا شهید جمهور حضرت آیت‌الله رئیسی و یاران شهیدش که با حضور خواهران طلبه، اساتید و کارکنان در مدرسه علمیه حضرت صدیقه‌فاطمه(سلام‌الله‌علیها) گرگان برگزار شد، با تسلیت شهادت رئیس جمهور و یاران شهیدش بیان کرد: بیشترین سعی و تلاش شهید خدمت آیت‌الله رئیسی برطرف کردن نیازهای مردم بود و در این مسیر هم مزد تلاش‌های خود را گرفت.

وی با بیان این که عرفان و معنویت در خدمت به خلق تجلی می‌یابد، افزود: خلوت‌کنندگان با خدا، عاشق خدمت به خلق می‌شوند و خلوت با خدا و خدمت به خلق؛ یک مسیر برای رسیدن به خدا هستند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت صدیقه‌فاطمه(سلام‌الله‌علیها) گرگان خدمت شبانه‌روزی را ویژگی یاران امامزمان(عج‌الله تعالی‌فرجه‌الشریف) دانست و تصریح کرد: براساس حدیث امام‌صادق(علیه‌السلام)، یاران و کارگزاران بقیه‌الله‌الاعظم(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) برای خدمت به مردم شب و روز نمی‌شناسند و آیت‌الله رئیسی با چنین روحیه‌ای، شبانه‌روزی برای مردم خدمت‌ می‌کردند.

وی با بیان این که مرخصی آیت‌الله رئیسی هم در خدمت به مردم بود، ادامه داد: وقتی مصاحبه‌گر از ایشان می‌پرسد که تا حالا به فکر تعطیلات و مرخصی بوده‌اید؟ جوابشان این است در طول سال‌های خدمت، به مرخصی نرفته‌اند.

 استاد حوزه با بیان این که خدمت صادقانه و بی‌وقفه به مردم، رئیس‌جمهور را به قله شهادت رساند، خاطرنشان کرد: آقای رئیسی در طول دوران خدمت بارها مورد ناسپاسی جناح‌های مختلف قرار گرفت اما همه این حرف‌‎ها او را در این مسیر سست نکرد و همواره همت او حضور بین مردم و خدمت‌رسانی به آن‌ها بود.

وی ادامه داد: آقای رئیسی نه از مردم، نه از کار و نه از خدمت به خلق خسته نمی‌شدند و خدا هم ثواب این خدمت بزرگ را شهادت در راه خدمت به خلق در شب میلاد امام رضا(علیه‌السلام) برای او قرار داد.

انتهای‌پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha