شهید رئیسی نماد اخلاق محمدی و فاطمی بود

استاد حوزه علمیه خواهران گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در دوران مناظرات شخصیتی نجیب، آرام، و دارای اخلاق محمدی، علوی و فاطمی بود و در برابر تهمت‌ها و توهین‌ها هیچ سخنی نگفت .

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، مراسم گرامیداشت شهادت خادم‌الرضا، رییس جمهور مردمی، خستگی ناپذیر و محبوب ملت ایران، سیدالشهدای خدمت حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی و همراهان گرامی ایشان با سخنرانی حجت‌الاسلام جعفر رحیمی امام جمعه شهرستان ساوه و مداحی خلیلی و با حضور مدیر، معاونین و طلاب موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانه‌الرسول(س) و عموم بانوان و خواهران بسیجی در مسجد انقلاب برگزار گردید.

حجت‌الاسلام رحیمی ضمن تشکر از مسئولین برگزار کننده مراسم بزرگداشت رئیس جمهور شهید و همراهان ایشان گفت: مقام معظم رهبری،حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی را شخصیتی مؤمن، هوشیار و خستگی ناپذیر معرفی کرد.

وی در بیان ویژگی‌های فرد مؤمن بیان کرد: طبق روایات؛ از مومن فقط کار خِیر انتظار می‌رود و از شر او همه در امان هستند و مؤمن کار خیر دیگران را، بسیار دانسته و کار نیک خود را، کم می‌داند و درخواست نیازمندان او را خسته نمی‌کند.

امام جمعه شهرستان ساوه با اشاره به دوران مناظرات، ریاست جمهوری و شهادت ایشان خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در دوران مناظرات شخصیتی نجیب، آرام، کاظم الغیظ و دارای اخلاق محمدی، علوی و فاطمی بود و در برابر تهمت‌ها و توهین‌ها هیچ سخنی نگفت و در دوران ریاست جمهوری؛ هم چون شهید بهشتی و شهید رجایی عمل کردند و متواضعانه و صمیمانه، فعال، با نشاط و سراسر از امید به مردم خدمت کردند.

وی در پایان به آثار شهادت خادم‌الرضا پرداخته و تصریح کرد: بنا به بیان ارزشمند امام خمینی(ره) که فرمودند محرم و صفر است که اسلام را زنده نگهداشته است، امروز خون رجایی‌ها، بهشتی‌ها، سلیمانی‌ها و رئیسی‌ها و شهدا؛ انقلاب و اسلام را زنده نگه خواهد داشت و پرچم را از دستِ رهبر معظم انقلاب و جانباز جلیل‌القدر به دست حضرت ولی‌عصر(عج) خواهد رساند و مومنان بدانند که اگر شخصیت عزیز و بزرگواری را از دست بدهند شخصیت بزرگوار دیگری را خواهند داشت، اگر شاکر باشند.

قرائت قرآن توسط قاریان ممتاز شهرستان و شعر خوانی شاعر ساوجی از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود.

انتهای‌پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha