فعالیت‌های فرهنگی مدارس علمیه خواهران گلستان به مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران گلستان گفت: برگزاری موکب، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، برگزاری مراسمات ختم قرآن، برگزاری مراسم سوگواری ویژه بانوان در سطح شهرها و شهرستان‌ها و ادارات، شرکت در برنامه‌های تجمعی، تولید محتواها و ساخت کلیپ‌ها و انتشار آنها در فضای مجازی از برنامه‌های اجرا شده توسط معاونت فرهنگی مدارس علمیه خواهران استان است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، لیلا کابوسی در گفت‌وگویی ضمن تسلیت درگذشتِ شهادت‌گونه‌ عالم مجاهد آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان گرامی ایشان بیان کرد: آن بزرگواران سال‌ها زندگی سراسر افتخار خود را در سنگر دفاع از اسلام و انقلاب و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی مصروف کردند و کارنامه درخشانی از عمر با برکت خود به یادگار گذاشتند.

وی ادامه داد: در همین راستا و به منظور پاس‌داشت یاد و مقام رئیس‌جمهور مردمی و با کفایت و پرتلاش و خادم‌الرضا(علیه‌السلام) و همراهان ایشان مراسماتی هماهنگ از سوی معاونت فرهنگی حوزه‌ علمیه خواهران استان گلستان در سراسر استان برگزار شد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران گلستان با اشاره به معرفی برنامه‌های فرهنگی مدارس علمیه استان گفت: از زمان شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان تاکنون، مجموعه فعالیت‌های مختلفی از سوی مدارس علمیه خواهران استان تحت عناوینی همچون: الگوی خدمت‌گذاری، اخلاص، پرکاری، جهادی بودن، ساده‌زیستی، مردمی بودن، صداقت، ولایتمداری، بی‌حاشیه بودن و ... صورت گرفت که از محورهای اصلی بیانات سخنرانان بوده است.

کابوسی عنوان کرد: برگزاری موکب، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، برگزاری مراسمات ختم قرآن، برگزاری مراسم سوگواری ویژه بانوان در سطح شهرها و شهرستان‌ها و ادارات، شرکت در برنامه‌های تجمعی، تولید محتواها و ساخت کلیپ‌ها و انتشار آنها در فضای مجازی  و ... از برنامه‌های اجرا شده توسط معاونت فرهنگی مدارس علمیه خواهران استان است.

وی در پایان گفت: پیش از این نیز، مدیران مدارس علمیه خواهران استان با انتشار پیام‌هایی، شهادت آیت‌الله رئیسی را تسلیت و تعزیت گفتند.

انتهای‌پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha