فعالیت گسترده سفیران رضوان، طلاب، اساتید و کادر مدرسه علمیه شهید حاج غفاری قم در تبلیغ پذیرش

برگزاری همایش‌های مختلف با حضور پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات اطراف مدرسه و حضور دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه در مدرسه علمیه شهید حسن حاج غفاری و توزیع پوسترهای تبلیغاتی را می‌توان از جمله اقدامات سفیران رضوان و طلاب این حوزه علمیه برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران کشور، سفیران رضوان، طلاب، اساتید و کادر مدرسه علمیه شهید حسن حاج غفاری قم در تبلیغ  پذیرش حوزه علمیه حضور و فعالیت گسترده‌ای به انجام رساندند.

برگزاری جلسات هم‌اندیشی در راستای پذیرش حداکثری و برنامه‌ریزی با حضور معاون آموزش، سفیران رضوان، مسئول کانون دانش‌آموختگان، مسئول گروه جهادی مدرسه، مدیر گروه تبلیغی مدرسه و رابط طرح امین ناحیه ۳ را می‌توان از جمله اقدامات اولیه این تیم فعال جهادی برشمرد.

برگزاری همایش‌های مختلف با حضور پایگاه های مقاومت بسیج محلات اطراف مدرسه و برگزاری جلسات ضمن بیان توضیحات کامل از نحوه ثبت نام و آشنایی با فضای آموزشی، حضور دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه در مدرسه علمیه شهید حسن حاج غفاری و آشنایی نزدیک آنان با مدیر، کادر، طلاب و فضای طلبگی به همراه اجرای برنامه جذاب و متنوع برای آنها و تبلیغ چهره به چهره سفیران رضوان در مکان‌های عمومی سطح استان، تبلیغ گسترده ثبت نام به صورت پوسترهای تبلیغاتی در ناوگان‌های حمل و نقل عمومی، تهیه کلیپ، عکس‌نوشته در فضای مجازی و کانال‌های مختلف از جمله کانال قم آنلاین و ... تبلیغات بصری از جمله تهیه  پوسترهای تبلیغاتی در ابعاد مختلف و نصب آنان در مکان‌های مختلف سطح استان از جمله: مساجد، پایگاههای مقاومت بسیج محلات، هیئت‌های مذهبی و ... نیز اهمّ فعالیتهای سفیران رضوان و طلاب مدرسه علمیه شهید حاج غفاری استان قم در راستای امر پذیرش است.

فعالیت گسترده سفیران رضوان، طلاب، اساتید و کادر مدرسه علمیه شهید حاج غفاری قم در تبلیغ پذیرش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha