اجلاسیه معاونین فرهنگی مدارس علمیه خواهران خوزستان برگزار شد

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران خوزستان گفت: معاونت فرهنگی‌تبلیغی این استان، اجلاسیه سال۱۴۰۳ را با حضور معاونین فرهنگی مدارس استان برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه، جعفری در گفت‌وگویی اظهار کرد: معاونت فرهنگی‌تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان خوزستان اجلاسیه سال۱۴۰۳ را با حضور معاونین فرهنگی مدارس استان برگزار کرد.

وی افزود: اجلاسیه معاونین فرهنگی خواهران استان به صورت منطقه‌ای در ۴منطقه مرکزی، جنوب، شمال و شمال‌شرق به میزبانی شهرهای ملاثانی، ماهشهر، دزفول و ایذه برگزار گردید. 

جعفری گفت: در این اجلاسیه که با حضور معاونین فرهنگی مدارس علمیه خوزستان برگزار گردید، علاوه بر آموزش چگونگی ثبت گزارش در سامانه مبنا به تشریح چندین محور اصلی؛ در موضوع فرهنگی پرداخته شد. 

معاون فرهنگی تبلیغی استان خوزستان از دیگر موارد مهم مطرح شده در این اجلاسیه را تبیین برنامه چشم انداز ۵ساله، دانست و خاطرنشان کرد: تبیین طرح ساماندهی جلسات اخلاق مدارس، تبیین چگونگی برپایی قرارگاه فرهنگی و تشکل‌های موجود در مدارس و تاکید بر برپایی هرچه سریع‌تر قرارگاه‌ها در مدارس علمیه خواهران، تبیین بیشتر کانون‌های قرآن و عترت نورالثقلین مدارس و تاکید بر انجام برنامه‌های بیشتر با محوریت قرآن و عترت، تبیین طرح سفیران رضوان و تاکید بر انجام فعالیت‌های سفیران در جهت امر پذیرش حوزه‌های علمیه، تشریح جلسات خانگی بانوان، تبیین طرح جوانی و جمعیت و کنشگری در این خصوص بود.

جعفری ادامه داد: آموزش کار با سامانه‌های معاونت فرهنگی از قبیل سیما و نجم و چگونگی ثبت و تایید فعالیت‌های مبلغین در سامانه نجم از دیگر نکات مهم مطرح شده در این اجلاسیه بود.

معاون فرهنگی تبلیغی استان در این اجلاس بر لزوم تلاش جدّی همه عوامل فرهنگی، جهت کیفی برگزار نمودن برنامه‌های فرهنگی در سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳ و نیز ارتقاء سطح فرهنگی طلاب تاکید کرد.

انتهای‌پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha