دوره تربیت مربی تجوید قرآن کریم در زنجان برگزار شد
دوره تربیت مربی تجوید قرآن کریم با حضور ۵۰ نفر از واجدین شرایط

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران از اجرای دوره تربیت مربی تجوید قرآن کریم به صورت کارگاهی و طی سه روز در استان زنجان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، خانم اسکندری، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان زنجان با اعلام این خبر که کارگاه سه روزه تربیت مربی تجوید قرآن کریم در استان برگزار شد، اعلام کرد: به منظور تأمین نیروهای متخصص و مجرب و تقویت بنیه علمی و مهارتی اساتید تجوید این دوره به صورت حضوری ویژه اساتید برگزار شد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان زنجان، هدف از اجرای این طرح را، تقویت بنیه علمی مربیان در زمینه روخوانی و تجوید قرآن کریم، ارتقاء سطح مهارتی اساتید و تقویت توان کلاسداری شرکت کنندگان از طریق کارگاه عملی خواند و افزود: در این کارگاه که با حضور ۵۰ نفر از شرکت کنندگان پذیرفته شده از طریق مصاحبه در استان برگزار شد، اساتیدی از استان های آذر شرقی و غربی، گیلان، مازندران، اردبیل، البرز، قزوین و زنجان حضور داشتند.

وی در ادامه عنوان کرد: در این دوره، ضمن مرور قواعد کلی روخوانی و تجوید توسط استاد، شرکت کنندگان در زمینه روش تدریس روخوانی و تجوید نیز به صورت عملی و کارگاهی آموزش دیده و در پایان دوره آزمون پایانی در دو بخش قرائت و تدریس عملی از شرکت کنندگان گرفته شده است که در نهایت به قبول شدگان آزمون گواهی دوره تربیت مربی تجوید اعطاء خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha