عنصر امید در دل حضرت امام‌خمینی(ره) یک عنصر دائمی بود

استاد مدرسه علمیه تخصصی الزهراء(س) گرگان گفت: حضرت امام(ره) به عمل و رأی مردم اعتماد داشت و خواهان تشکیل جمهوری اسلامی بود، عنصر امید در دل حضرت امام(ره) یک عنصر دائمی بود.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، فاطمه احمدی در مراسم سالگرد ارتحال امام‌خمینی(ره) که از سوی مدرسه علمیه تخصصی الزهراء(س) گرگان با حضور جمع کثیری از بانوان در موسسه قرآنی این مدرسه برگزار شد، بیان کرد: امام خمینی(ره) یک سرآمد همه جانبه بود.

وی افزود: امام خمینی(ره) در علوم دینی، ایمان، تقوا و رفتارهای پرهیزکارانه و هم در استحکام شخصیت و قوت اراده و قیام لله، و هم در سیاست‌ورزی انقلابی و ایجاد تحول در نظام بشری سرآمد و یگانه است.

استاد مدرسه علمیه تخصصی الزهراء(س) با بیان این که حضرت امام(ره) سه عمل بزرگ و تاریخی در سطح کشور ایران، در سطح امت اسلامی و نیز در سطح جهان انجام داد، گفت: این سه تحول در تاریخ بی‌سابقه است و شاید در آینده هم شبیه اینها به‌وجود نیاید.

احمدی خاطرنشان کرد: تحولی که حضرت امام(ره) در سطح کشور به‌وجود آورد، ایجاد انقلاب اسلامی در کشور بود، انقلاب را مردم انجام دادند و امام راحل آن را به‌وجود آورد، این انقلاب یک ساخت سیاسی-سلطنتی را درهم شکست و مردم‌سالاری را جایگزین آن کرد و بی هویتی‌ملت را به هویت‌ملی و اعتماد به نفس تبدیل کرد و «ما می‌توانیم» را که کلید حل مشکلات است، در سطح کشور بوجود آورد.

وی تصریح کرد: مسئله فلسطین که به‌گمان صهیونیست‌ها و آمریکا یک مسئله تمام‌شده به حساب می‌آمد، با حرکت و تحول حضرت امام(ره) در سطح امت اسلامی به مسئله اصلی جهان اسلام تبدیل شد. 

استاد مدرسه علمیه تخصصی الزهراء(س) گرگان گفت: حضرت امام(ره) فضای معنویت و توجه معنوی را در دنیا زنده کرد و این تحولات را به پشتیبانی «ایمان و امید» انجام داد، حضرت امام(ره) به عمل و رأی مردم اعتماد داشت و خواهان تشکیل جمهوری اسلامی بود، عنصر امید در دل حضرت امام(ره) یک عنصر دائمی بود.

احمدی بزرگترین توصیه حضرت امام(ره) را ادامه دادن راه ایشان دانست و اظهار کرد: هر کس ایران و منافع ملی ایران را دوست دارد، باید برای ترویج ایمان و امید در کشور تلاش کند.

وی در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی و همراهانشان تأکید کرد: همه ما وظیفه داریم در این برهه از زمان مصمم‌تر از قبل در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده و با تحقیق و بررسی فرد لایق و شایسته‌ای را انتخاب کنیم تا بتواند با حمایت دولتمردان و مردم گره از مشکلات کشور باز کند.

انتهای‌پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha