مردم و طلاب استان چهارمحال و بختیاری همیشه و در همه عرصه‌ها پیش قدم بوده‌اند

حوزه/ سرپرست حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری در دیدار رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان گفت: مردم و طلاب استان چهارمحال و بختیاری همیشه و در همه عرصه‌های سیاسی، ملی و ... پیش قدم بوده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، حجت الاسلام بابامیر، رئیس سازمان بسیج طلاب استان و هیئت همراه با حضور در محل مدیریت حوزه علمیه خواهران، با حجت الاسلام زارع، سرپرست حوزه علمیه خواهران استان دیدار و گفت‌وگو کردند.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام بابامیر، ضمن خوش‌آمدگویی و تبریک انتصاب سرپرست جدید حوزه علمیه خواهران استان، به همکاری‌ها و حضور مؤثر طلاب مدارس علمیه در برنامه‌هایی که تاکنون در راستای بصیرت سیاسی و روشنگری طلاب و هادیان سیاسی صورت گرفته است اشاره کرد.

در ادامه حجت الاسلام زارع، ضمن ارائه توضیحاتی درخصوص وضعیت و آمار طلاب مدارس علمیه خواهران استان، گفت: مردم و طلاب استان چهارمحال و بختیاری، همیشه و در همه عرصه‌های سیاسی، ملی و ... پیش قدم بوده‌اند و همکاری حوزه با بسیج یک فعالیت مستمر است و ادامه دادن این همکاری‌ها مستلزم داشتن برنامه‌های دقیق و مؤثر می‌باشد.

در بخش پایانی دیدار، خانم قنبری، معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری گفت: همه طلاب مدارس علمیه بسیجی هستند و مستمر بودن جلسات بصیرتی ویژه طلاب در همه ایام، یکی از فعالیت‌های مهم طرفین است و طلاب و مبلغین استان در همه عرصه‌ها از جمله انتخابات و ... حضور پرشور و مؤثر دارند.

در این جلسه بر همکاری بیش از پیش طرفین در راستای رشد و بصیرت افزایی طلاب به منظور آمادگی آنها در جهت راهبری مسائل سیاسی، اجتماعی و ... تأکید شد.

مردم و طلاب استان چهارمحال و بختیاری همیشه و در همه عرصه‌ها پیش قدم بوده‌اند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha