تفکر و دوری از احساس و تعصبات، اصلح را بر می‌گزیند

حجت‌الاسلام نادری گفت: ما باید بین نامزدهای منتخب، از روی عقل و بدون احساسات و تعصبات، نامزد مورد نظر خود را انتخاب کنیم و ببینیم اقتضای حال جامعه دقیقاً چه کسی را می‌طلبد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، نشست بصیرتی ویژه انتخابات در مدرسه علمیه سیده النساء(س) تهران برگزار شد. 

در این برنامه حجت‌الاسلام نادری نماینده موسس مدرسه علمیه سیده النساء(س) با استناد به آیات شریفه قرآن کریم، بیان کرد: ان الله لا یغیّرُ مَا بِقَومٍ حَتَّی یُغیّروا ما بِأَنفُسِهِمْ وَإِذَا اراد الله(۱۱رعد)، فیَغْفِرُ لمن یَشَاءُ وَیُعَذِّبُ مَنْ یَشَاءُ(۲۸۴ بقره)، این انسان است که سرنوشت خود را می‌سازد و گاهاً تغییر می‌دهد، مثلاً در بحث زندگی، اشتغال و تحصیل خودمان سرنوشت‌مان را تعیین می‌کنیم و البته خداوند بالای تمام اراده‌هاست.

وی افزود: باتوجه به بحث انتخابات و اینکه آیا شرکت در انتخابات و رأی دادن مهم است یا نه؟ با استناد به آیه ۱۱ سوره رعد، قطعاً ما موظف و مسئول سرنوشت خود و دیگران خواهیم بود، پس بی‌توجهی و تحقیق نکردن در مورد نامزد انتخاباتی و رأی دادن بدون فکر و یا رأی سفید، سرنوشت یک کشور را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

حجت‌الاسلام نادری اظهار کرد: ما باید بین نامزدهای منتخب، از روی عقل و بدون احساسات و تعصبات، نامزد مورد نظر خود را انتخاب کنیم و ببینیم اقتضای حال جامعه دقیقاً چه کسی را می‌طلبد.

وی ادامه داد: ان‌شاء‌الله همگی با عنایت خدا و با چشم و گوش باز، به دور از تعصبات بتوانیم فرد اصلحی را برای ریاست کشور انتخاب کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha