اصلاح نفس مقدمه اصلاح جامعه/ حضور پرشور در انتخابات مسیری برای عبور از مشکلات و تنگناهای کشور است

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد گفت: به هر میزان همت برای اصلاح علمی، اخلاقی، معرفتی، مدیریتی و ... داشته باشیم به همان میزان در جامعه اثرگذار خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد، امام جمعه موقت تهران در نشست مدیران و معاونان اداری مالی استانهای حوزه های علمیه خواهران که امروز ۲۹ خردادماه ۱۴۰۳ در اردوگاه فاطمه الزهرا(س) خاوه برگزار شد، با تأکید بر ضرورت اصلاح نفس، اظهار داشت: حضرت آیت الله بهجت تا پایان عمر محاسبه نفس داشت و باید ببینیم چه تعداد از ما روزانه محاسبه نفس داریم.

وی افزود: به هر میزان همت برای اصلاح علمی، اخلاقی، معرفتی، مدیریتی و ... داشته باشیم به همان میزان در جامعه اثرگذار خواهیم بود.

امام جمعه موقت تهران با بیان این که حوزه های علمیه خواهران نهادی است که برای تأثیرگذاری در جامعه ایجاد شده است، ادامه داد: این نهاد می تواند ظرفیت انسان را که یک پدیده استثنائی در بین پدیده های الهی است، شناسایی و به مسیر درست هدایت کند.

وی برگزاری جلسات و نشست ها در هم افزایی مدیران و مسئولان را مؤثر دانست و گفت: برای اثرگذاری بیشتر در بین طلاب و جامعه و همین طور برون رفت از تهدبدها و تبدیل آن به فرصت ها، نیازمند هم افزایی و مشارکت هستیم و این مهم با برگزاری چنین جلساتی امکان پذیر خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد در بخش دیگری از سخنان خود به پیروزی های جبهه مقاومت در منطقه و در مقابله با رژیم منحوس صهیونیستی اشاره کرد و بیان داشت: امروز به لطف و عنایت الهی و به برکت انقلاب اسلامی، شاهد پیروزی های مکرر جبهه مقاومت در غزه، لبنان، یمن، عراق و ... هستیم و از سوی دیگر استیصال کامل اسرائیل را مشاهده می کنیم که ان شاءالله منجر به نابودی کامل رژیم غاصب صهیونیستی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم انتخابات پیش رو با حضور حداکثری مردم مؤمن، مقاوم و ولایتمدار ایران اسلامی بستر مناسبی برای عبور از مشکلات و تنگناهای اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ... و رسیدن به نقطه تعالی نظام اسلامی باشد.

امام جمعه موقت تهران با بیان این که انتخابات نماد مسلم نقش مؤثر جمهوریت(مردم) در نظام اسلامی است، افزود: اگر نظام اسلامی با جایگاه ولایت فقیه نبود، امروز اثری از نظام اسلامی و نقش جمهوریت نبود؛ چون صاحبان قدرت و ثروت اجازه نمی دادند که مردم در تصمیم گیری ها و ایفای نقش مشارکت داشته باشند.

وی در پایان با تأکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: امروز ما با توجه به شکست های پی در پی دشمنان از جبهه مقاومت و به ویژه انقلاب اسلامی، با یک جنگ سخت و نابرابر مواجه هستیم که طبق سنوات گذشته با ایستادگی، مقاومت و حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات از مشکلات و تنگناها عبور می کنیم و بار دیگر شکست دشمنان را شاهد خواهیم بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha