بانوان حوزوی با تبیین شاخص‌های انتخاب اصلح، زمینه را برای حضور شخصیت‌هایی جهادی و متخصص فراهم آورند

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیلی گفت: بانوان حوزوی نیز با تبیین شاخص‌های انتخاب اصلح زمینه را برای حضور شخصیت‌هایی مؤمن، دارای تفکر انقلابی و جهادی، متخصص و متعهد، صاحب دانش و خلاقیت، طرفدار محرومان، مقتدر در برابر دشمنان و معتقد و ملتزم به ولایت فقیه فراهم آورند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر اسماعیلی در گفت‌وگویی با اشاره به تاثیر مشارکت مردم در صحنه‌های سیاسی در تقویت چهره نظام اسلامی در منطقه و جهان، اظهار کرد: پایه‌های نظام جمهوری اسلامی همواره بر مشارکت و حضور بیشینه مردمی استوار بوده و نقش مردم در بزنگاه‌های حرکت آن به‌ویژه در خنثی کردن دسیسه‌های پیچیده دشمنان انقلاب اسلامی، انکارناپذیر است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر بیان کرد: تجلی‌گاه بزرگ این حضور، انتخابات است که مشارکت حداکثری مردم، سبب اقتدار نظام اسلامی و نشانه پایبندی ملت ایران به نظام جمهوری اسلامی است.

وی گفت: اکنون و در آوردگاه پیش رو انتظار می‌رود مدیران، مؤسسان، هیأت امناء، کادر، اساتید، طلاب و مبلغات حوزه‌های علمیه خواهران به دلیل ماهیت رسالت خود در عرصه بینشی و بصیرتی همانند فعالیت‌های فرهنگی، علمی و معرفتی در این خصوص نیز به طور فعال، زنده و پویا، اثر گذار بوده و علاوه بر اجرای رسالت خود، نقش مؤثری در هدایت جامعه به منظور انتخاب اصلح و ایجاد شور و نشاط سیاسی و انتخاباتی و حضور حداکثری مردم ایفا نمایند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، تأکید کرد: بانوان حوزوی نیز با تبیین شاخص‌های انتخاب اصلح زمینه را برای حضور شخصیت‌هایی مؤمن، دارای تفکر انقلابی و جهادی، متخصص و متعهد، صاحب دانش و خلاقیت، طرفدار محرومان، مقتدر در برابر دشمنان و معتقد و ملتزم به ولایت فقیه فراهم آورند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیلی، حوزه‌های علمیه خواهران را به عنوان طلایه داران انقلاب اسلامی و نهاد انقلابی دانست و ابراز کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، حوزه علمیه به عنوان «مادر نظام» است و همواره از حرکت عمومی و تمام نیروها و جریان‌های معتقد و ملتزم به ارزش‌های آن حمایت کرده، اما خود را منحصر به شخص، دسته یا گروهی خاص نخواهند کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha