نشر هاجر با کتابخوان فراکتاب، قرارداد امضا کرد

مرکز نشر هاجر در راستای اهداف و توسعه خدمات خویش، تفاهم نامه‌ای با مجموعه فراکتاب منعقد کرد تا بتواند کتاب‌های خود را از طریق بستر کتابخوان فراکتاب نیز منتشر نماید.

 به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، احمد شایان‌فر مدیر عامل انتشارات هاجر، از امضای قرارداد همکاری مشترک با شرکت فراکتاب خبر داد و گفت: در راستای ارائه و توسعه خدمات مرکز نشر هاجر به مخاطبین خود، بحمدالله قراداد همکاری با مجموعه فراکتاب منعقد گردید تا بتوانیم کتاب‌های انتشارات هاجر را در بستر کتاب‌خوان فراکتاب نیز منتشر نمائیم و در اختیار حوزویان و عموم مردم قرار دهیم.

مدیر عامل نشر هاجر با بیان اینکه امروز کتاب الکترونیکی، جایگاه خاصی به ویژه در بین جوانان یافته است، گفت: کتاب‌های الکترونیکی امکانات ارزشمندی نظیر جستجوی سریع، علامت‌گذاری، انتخاب متن‌های مورد نظر، حاشیه‌نویسی، سهولت دسترسی و کم شدن هزینه‌ها را به خوانندگان ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه با رواج روزافزون فضای مجازی در مسائل روزمره، جهان را با سرعت فزاینده‌ای به دنیای الکترونیک و دیجیتال تبدیل کرده است، گفت: کتاب و چاپ و نشر نیز از این راه باز نمانده‌اند و بسترهای جدیدی برای ارائه کتاب به دوستداران کتاب هدیه داده‌اند.

گفتنی است بر اساس قراداد مذکور بین انتشارات هاجر و مجموعه فراکتاب، تعدادی از کتاب‌های درسی و غیر درسیِ نشر هاجر، به مرور در قالب کتاب الکترونیکی در فراکتاب عرضه شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha