ملت ایران ۸ تیرماه حماسه‌ای ماندگار خلق خواهند کرد

مدیر مدرسه علمیه سعدیه خواهران رامیان گفت: مردم آگاه، بصیر و همیشه در صحنه انقلاب اسلامی بار دیگر همچون سال‌های گذشته با حضور باشکوه خود در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده و حماسه‌ای ماندگار خلق خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، نشست تبیینی و روشنگری با محوریت «ویژگی‌های انتخاب اصلح و حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری» با حضور کارکنان، مبلغان و طلاب مدرسه علمیه سعدیه خواهران رامیان برگزار شد.

در این نشست، خانم طاهری با اشاره به جایگاه مبلغان در اسلام، بیان کرد: مبلغ کسی است که پیام قرآن، خداوند و محتوای گرانقدر و انسان‌ساز اسلام را به گوش مردم رسانده و آنان را از گمراهی، کژروی و جهل به سوی نور هدایت کند.

وی، مبلغ را به چراغ و نوری تشبیه کرد که پیام‌گیرنده در پرتو آن، راه راست و حقیقت را یافته و با هشدارهای او برخیزد و به پیمان الهی گردن نهد.

مدیر مدرسه علمیه سعدیه خواهران رامیان، آگاهی مبلغ از محتوای پیام را از شرایط تبلیغ برشمرد و افزود: تبلیغ باید بر اساس بصیرت، معرفت و تحقیق باشد و انسان را به سوی توحید و پایبندی به ارزش‌های دینی و الهی فرا خواند.

خانم طاهری به ویژگی‌های مبلغان اشاره کرد و دین‌شناسی، روشنگری، شجاعت، مدارا، خیرخواهی و نویدبخشی را از آن جمله برشمرد.

وی در ادامه سخنان خود به بحث پیرامون انتخابات ریاست جمهوری پرداخت و گفت: ملت ایران به رئیس جمهورِ معتقد به مبانی انقلاب، آگاه، تلاش‌گر، جهادی، خستگی‌ناپذیر و فعال همچون شهید آیت‌الله رئیسی نیاز دارد، لذا ایشان در حال خدمت به مردم در بهترین حالت به درجه رفیع شهادت نائل شد.  

استاد حوزه با استناد به سخنان رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) به شاخص‌های انتخاب خوب اشاره کرد و مدیریت، کفایت، ایمان قوی، عدالت‌خواه، عملکرد انقلابی و جهادی، معتقد به جوانان و بانوان و مردمی بودن را از آن جمله برشمرد.

خانم طاهری، تبیین ویژگی‌های انتخاب اصلح و دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را از وظایف مبلغان دانست و خاطرنشان کرد: مردم آگاه، بصیر و همیشه در صحنه انقلاب اسلامی همچون سال‌های گذشته با حضور باشکوه خود در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده و حماسه‌ای ماندگار خلق خواهند کرد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha