حضور مدیر حوزه علمیه خواهران قم در گردهمایی ویژه مبلغین مدرسه علمیه شهید حاج غفاری

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قم ضمن تشریح و آسیب‌شناسی وضعیت تبلیغی، راهکارها و پیشنهادهای راهبردی مسیر تبلیغ را جهت رشد و تعالی فعالیت‌های فرهنگی ـ تبلیغی ترسیم کرد.

‌به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، معاون فرهنگی مدرسه علمیه شهید حسن حاج غفاری قم از برگزاری گردهمایی ویژه مبلغین با حضور مدیر حوزه علمیه خواهران استان قم در مدرسه خبر داد.

این مراسم با حضور مسئولین اعزام خواهران دفتر تبلیغات و اساتید و طلاب مبلغ گروه تبلیغی این حوزه علمیه صورت گرفت.

در ابتدای مراسم خانم اسدپور مدیر مدرسه، گزارشی از عملکرد مبلغین گروه تبلیغی حوزه علمیه شهید حسن حاج غفاری ارائه دادند.

در ادامه مدیر حوزه علمیه خواهران استان قم ضمن تشریح و آسیب‌شناسی وضعیت تبلیغی، راهکارها و پیشنهادهای راهبردی مسیر تبلیغ را جهت رشد و تعالی فعالیتهای فرهنگی- تبلیغی ترسیم کرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قم در پایان این مراسم از کتاب "نقطه وصل" که با هدف پاسخگویی به شبهات پیرامون انتخابات، با همکاری طلاب این حوزه علمیه گردآوری شده بود، رونمایی کرد و  در ادامه از گردآورندگان آن تقدیر به عمل آمد.

معاون فرهنگی این مدرسه علمیه نیز این کتاب پر محتوا را با هدف تبلیغ در عرصه انتخابات در اختیار مبلغین حاضر در جلسه قرار داد.

گفتنی است، فعالان تبلیغی این مدرسه علمیه  با عنوان "گروه تبلیغی انسیه حَوراء" ثبت در دفتر تبلیغات، فعالیت اثرگذار  را در مناطق مختلف سطح شهر با همکاری اساتید و طلاب مبلغه با انجام فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی، سعی و تلاش خود را برای احیای معارف ناب اهل بیت علیهم السلام به کار گرفتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha