بخش عظیمی از امنیت جامعه، مرهون حجاب و عفاف بانوان است

کارشناس مذهبی گفت: حجاب قایق نجاتی است که بتوان با چنگ زدن به آن خود را از پستی و بلندی ها و منجلاب زندگی‌نجات داد و رحمتی است که با آن می توان هر قله ای را در نوردید.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، ریحانه آقامحمدی کارشناس مذهبی، بیان کرد: جامعه قسمت بیشتری از همان امنیت و آرامش و خاطر و گرامی داشت مقام زن را وامدار همین حجاب است.

وی افزود: در مدح و ستایش این مهم الهی همین بس که بگویم حجاب سپری است که با آن می توان تمام مشکلات و سختی ها را کنار زد، قایق نجاتی است که بتوان با چنگ زدن به آن خود را از پستی و بلندی ها و منجلاب زندگی‌ نجات داد و رحمتی است که با آن می توان هر قله ای را در نوردید.

کارشناس مذهبی ادامه داد: منشأ حجاب الهی است و خداوند متعال هر چقدر رضایت بیشتری از بنده خود داشته باشد، بنده ی حقیر او نیز رستگارتر خواهد بود.

وی اظهار کرد: چنگ زدن به ریسمان الهی را فراموش نکنید، همیشه چیزی برای خواستن از خدا داشته باشید و برای آن دل خداوندگار را بدست بیاورید تا به خواسته ی خود برسید، این گونه زندگی تان رنگ و روی الهی می گیرد و همزمان در مسیر الهی قرار می گیرد هرگز از تلاش خود دست نکشید زیرا در انتهای هر تلاشی موفقیت انتظار شما را می کشد هرچند اگر به آن شکلی که شما می خواهید یا کاملا ملموس نباشد.

آقامحمدی در پایان خاطرنشان کرد: همیشه در نظر بگیرید که شما در این دنیا تنها یک بار شانس زندگی کردن را دارید پس همیشه امروز را طوری بگذرانید که فردا از دیروز خود پشیمان نباشید، همواره خودتان را مدیون پدرو مادرتان بدانید و در روز موفقیتتان آن ها را از یاد نبرید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha