بیانیه مدیریت حوزه علمیه خواهران خوزستان درباره انتخابات ریاست جمهوری

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان خوزستان برای حضور پر شور ‌و شعور در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران و خلق حماسه‌ای ماندگار دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، مدیریت حوزه علمیه خواهران استان خوزستان برای حضور پر شور ‌و شعور در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران و خلق حماسه‌ای ماندگار دعوت کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
… وَأَوْفُوا بِالْعَهْدِ إِنَّ الْعَهْدَ کَانَ مَسْئُولًا
و به پیمان خود وفا کنید زیرا که از پیمان پرسش خواهد شد. الإسراء/۳۴ن

گاه جهان امروز به صحنه انتخابات ریاست جمهوری ایران اسلامی دوخته شده است زیرا تجلی‌گر دوباره مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. این بار نیز همچون انتخابات های گذشته، ملت بزرگ ایران با حضور با شکوه و آگاهانه در پای صندوق‌های رای، قدردانی خود از ایثار و فداکاری شهدای انقلاب و دفاع مقدس، مدافعین حرم، سلامت و امنیت را به خوبی نشان خواهند داد.

انتخابات ریاست جمهوری فرصتی است تا به توصیه های رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) لبیک گفته شود و در انتخاب اصلح دقت شود که طبق فرموده ایشان رئیس‌جمهور معتقد به مبانی انقلاب فعّال، پُرکار و آگاه انتخاب شود. 

پانزدهم تیرماه تجلّی حضور ملتّی خواهد بود که بیش از ۴۵ سال است با وجود تمام توطئه ها بر عظم راسخ خود برای حفظ عزّت و استقلال این مرز و بوم استوار مانده است. 

مدیریت حوزه علمیه خواهران خوزستان از همه اقشار جامعه به ویژه استادان، کادر اجرایی و بانوان طلبه ی همیشه در صحنه، دعوت می نماید ضمن تشویق و ترغیب مردم برای شرکت در انتخابات، انتخاب فرد اصلح و تجدید بیعت با امام و رهبری، دشمنان ملت را ناکام و ناامید کنند.

و من ‌الله التوفیق

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha