دعوت مدیر حوزه علمیه خواهران گلستان از حضور گسترده پای صندوق‌های رأی/ مشارکت در انتخابات رأی به نظام جمهوری اسلامی است

خانم سیده نفیسه حسینی واعظ مدیر حوزه علمیه خواهران استان گلستان در پیامی اساتید، کارکنان و طلاب مدارس علمیه خواهران استان گلستان را جهت مشارکت گسترده و پرشور در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم دعوت کرد و گفت: مشارکت در انتخابات، رأی به نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، متن پیام خانم سیده نفیسه حسینی واعظ بدین شرح است:

یکی از ارکان مهم مردم سالاری دینی، انتخابات و حضور مردم برای تعیین سرنوشت خود است. بر این اساس، حضور آگاهانه و پرشور مردم در پای صندوق های رأی ضمن رقم زدن آینده کشور، حاکی از آن است که ملت ایران پویاست و به سرنوشت کشورش علاقه دارد. و در حقیقت، این مشارکت رأی به نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی است که این برای کشور ارزش و اهمیت بالایی دارد؛ همانطور که امام بزرگوار(رضوان‌الله‌تعالی‌علیه) فرمودند: «...بدانید که انتخابات از اموری است که در سرنوشت شما و در سرنوشت ما نقش مهم دارد، و بالاترین نقش است، و این انتخابات است که همه امور کشور را چه در داخل و چه در خارج باید بگذراند». (صحیفه امام، ج ۱۸، ص ۴۰۳)

بی تردید مشارکت پرشور و حداکثری مردم در صحنه های مختلف از جمله حضور در پای صندوق های رأی نظام اسلامی ما را از گزند آسیب های داخلی و خارجی مصون می دارد؛ به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی): «انتخابات میتواند برای کشور و ملت ما یک وسیله‌ی مصونیت و یک نمودار اقتدار باشد و ملت و نظام اجرایی کشور را در مقابله‌ی با چالش‌های گوناگون جهانی، از گذشته مستحکم‌تر کند». (بیانات در دیدار مردم کرمان‌، ۲/۱۱/۱۳۸۴) و دشمن باید بداند که مردم دست از انقلاب، آرمان های آن و یاری مجاهدان واقعی برنمی دارند.

این دوره از انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری از شرایط ویژه تری برخوردار بوده و امتداد تاکید مردم عزیزمان بر خدمت صادقانه و متعهدانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی است که راهکار عبور از بحران ها و مشکلات، حضور پرشور و گسترده در پای صندوق های رای است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله رئیسی رئیس جمهور فقید و شهدای خدمت، از عموم هم میهنان و به ویژه از طلاب و مسئولان حوزه های علمیه خواهران استان گلستان دعوت می‌کنم تا در راستای لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب، بار دیگر در انتخاباتی که نشانه جمهوریت این نظام و مردم سالاری دینی است، حضوری پرشور داشته و رئیس جمهور اصلح خود را انتخاب نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha