پیام  مدیریت حوزه علمیه خواهران استان زنجان در دعوت به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات
پیام مدیریت حوزه علمیه خواهران در دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان زنجان در پیامی از مردم غیور ایران اسلامی برای حضور حداکثری در انتخابات ۱۵ تیرماه دعوت کرد.

به گزارش خبر و رسانه حوزه های علمیه خواهران، مدیریت حوزه علمیه خواهران استان زنجان در پیامی ضمن تشکر از حضور مسئولانه مردم در انتخابات ۸ تیرماه بر لزوم حضور حداکثری مردم در دور دوم انتخابات تأکید کرد. در این پیام آمده است:

امام خامنه ای (مدظله العالی)؛
«اصلح آن کسی است که در درجه‌ی اوّل به مبانی این انقلاب و این نظام اعتقاد قلبی و واقعی داشته باشد. «عَلی بَصیرَةٍ» و «عَلی یَقینٍ» ؛ دوّم اینکه کارآمد باشد؛ شب و روز نشناسد، دنبال کار باشد، توانایی داشته باشد برای کار کردن؛ از عناصر خوب و همکاران خوب استفاده کند .توان کار و نشاط کار همراه با اعتقاد راسخ به مبانی انقلاب، موجب صلاحیّت است. وقتی این صلاحیّت وجود داشت، این آدم با این خصوصیّات میتواند از همه‌ی ظرفیّتهای کشور استفاده کند». (بیانات در ۵ تیرماه ۱۴۰۳)

مردم ایران بار دیگر با حضور مسئولانه و آگاهانه در انتخابات ۸ تیرماه، مردم سالاری را در جمهوری اسلامی ایران عینیت بخشیدند و رویداد ارزنده ای را در تاریخ این آب و خاک محقق کردند. مدیریت حوزه علمیه خواهران استان زنجان، ضمن قدردانی از حس وظیفه شناسی مردم غیور ایران اسلامی و همشهریان استان ، این حضور را گامی مؤثر در تحقق ایران قوی می داند.

اینک در دور دوم، به تبعیت از مقتدای خود امام خامنه ای (مدظله العالی) که فرمودند: «سرافرازی ملت ایران در انتخابات پیش رو به‌واسطه مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح خواهد بود»، ما نیز یقین داریم که حضور حداکثری و گزینش فردی که حائز شاخص های اصحلیت باشد، نه تنها یک تکلیف ملی، بلکه یک تکلیف شرعی بوده و زمینه ساز رفع مسائل و مشکلات داخلی، گفتمان ساز در عرصه بین الملل و نشان دهنده دست برتر و بالاتر در عرصه دیپلماسی خواهد بود.

این مدیریت،همچون همیشه ، از اقشار مختلف مردم عزیز کشورمان برای حضور حداکثری، گسترده و دشمن شکن پای صندوق های رأی دعوت بعمل می آورد و امیدوار است مردم با بصیرت ایران، با حضور خود، بار دیگر تحقق بخش اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی باشند و بار دیگر بدخواهان و کینه ورزان و حسودان را عقب برانند.

در پایان به روح بلند و ملکوتی شهیدان پرواز اردیبهشت، به ویژه سیدالشهدای خدمت، حضرت آیت الله رئیسی، ادای احترام می نماییم.

و العاقبه للمتقین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha