رای دادن یا ندادن، انتخاب با شما

امروز هر برگه رای که به صندوق‌ها انداخته می‌شود، در حقیقت رأی به نظام جمهوری اسلامی و قانون‌اساسی می‌باشد و این برای کشور بسیار با ارزش و با اهمیت است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، دکتر سیده فاطمه سیدمدلل‌کار به مناسبت چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری یادداشتی را با عنوان رای دادن یا ندادن، انتخاب با شما، تقدیم مخاطبان کرد.

فضای کشور را باید فضای علاقه‌مندی و شوق به این انتخابات کرد تا مردم بدانند می‌خواهند کار بزرگی انجام دهند.

همه با هم برای سازندگی ایران رای می‌دهیم، انتخابات در کشور ما باید مسابقه‌ای برای خدمت باشد، نه مسابقه‌ای برای کسب قدرت، انتخابات اسلامی این‌گونه است، آگاهانه تصمیم بگیر شایسته انتخاب کن.

رای ما سازندگی ایران ماست

امروز هر برگه رای که به صندوق‌ها انداخته می‌شود، در حقیقت رأی به نظام جمهوری اسلامی و قانون‌اساسی می‌باشد و این برای کشور بسیار با ارزش و با اهمیت است.

با رای خود سرنوشت‌مان را تعیین کنیم، فردای بهتر برای ایران اسلامی، با رای خود ایران را بسازیم، حرکت به سوی باز کردن گره‌های اقتصادی.

همچنان که شرکت در انتخابات یک وظیفه است، گزینش خوب و آگاهانه هم یک وظیفه است.

مسأله اول در انتخابات این است که همه در این آزمون عمومی ملت ایران شرکت کنند و نشان بدهند که ملت ایران زنده است و به سرنوشت کشورش علاقه دارد، امسال متفاوت خواهد بود.

با رای خود متفاوت‌تر به دشمنان ایران سنگ بکوبیم، نظام جمهوری اسلامی، نظام‌های انتصابی قدرت‌ها را نسخ کرد و انتخاب مردم را در مدیریت کشور دارای نقش کرد.

شایسته سالاری، تنها کلید عبور از شرایط بحرانی کنونی است، با رای خود شایستگی‌مان را ثابت کنیم.

انتهای‌پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha