تدبیر، مقدم بر تقدیر الهی است

حجت الاسلام زارع گفت: اگر تاکید به حضور حداکثری در انتخابات داریم به خاطر آیه قرآن کریم است که می‌فرماید هیچ قومی سرنوشتش تغییر نمی‌کند مگر خودش بخواهد لذا تدبیر بر تقدیر الهی مقدم است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام زارع، سرپرست حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال‌وبختیاری با حضور در جمع طلاب و مبلغات شهر بازفت گفت: طلبه‌ها باید در راه دینداری مردم تلاش کنند و دیانت مردم دغدغه آن‌ها باشد چون مردم طلبگی را به عنوان نماد دینداری مردم می‌دانند لذا اگر طلبه لطمه‌ای وارد کند به دینداری مردم لطمه زده است.

وی افزود: اگر تاکید به حضور حداکثری در انتخابات داریم به خاطر آیه قرآن کریم است که می‌فرماید هیچ قومی سرنوشتش تغییر نمی‌کند مگر خودش بخواهد لذا تدبیر بر تقدیر الهی مقدم است.

حجت‌الاسلام زارع خاطرنشان کرد: ما تلاش می‌کنیم که فرد اصلح را بشناسیم و انتخاب کنیم و تقدیر نهایی را به خدا می‌سپاریم چون ما مامور به انجام وظیفه هستیم نه حصول نتیجه.

در پایان این دیدار، سرپرست حوزه علمیه خواهران استان از طلاب فعال در منطقه بازفت تشکر ویژه داشت و از آن‌ها خواست که برای احیای مجدد مدرسه بازفت تلاش ویژه داشته باشند.

تدبیر، مقدم بر تقدیر الهی است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha