نخستین جشنواره استانی فَردُخت در آذربایجان غربی اجرا خواهد شد

مسئول بسیج جامعه زنان آذربایجان غربی گفت: نخستین جشنواره استانی فَردُخت همزمان با فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب با همکاری تولیدکنندگان و دستگاه‌های اجرایی در استان به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، رقیه موسویان مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی، به اجرای نخستین جشنواره استانی فَردُخت اشاره کرد و گفت: مرحله مقدماتی پنجمین جشنواره ملی فَردُخت در کاشان برگزار خواهد شد.

وی اثرگذاری فرهنگ و هنر غنی ایرانی اسلامی در ارتقای پوشش اجتماع محور، انتقال تفکر و رویکرد زیست عفیفانه، حمایت از اشتغال و تولید ملی و اهتمام برای توسعه هدفمند صنعت پوشاک را اهدافی برشمرد که از اجرای این جشنواره دنبال خواهد شد.

موسویان، برندهای تخصصی فعال پوشاک خانواده با رویکرد ایرانی اسلامی در سطح استان و خانه مدهای دارای مجوز، بخش آزاد، دانشجویی و دانش‌آموزی را سطوح رقابتی این جشنواره عنوان کرد.

وی در اشاره به مزایای حضور در این جشنواره افزود: امکان برگزاری رویدادهای عرضه در استان، بسترسازی برای توافق در بهره‌مندی از طرح‌های منتخب جشنواره در تولید انبوه و برند تخصصی، بهره‌مندی از ظرفیت دبیرخانه جشنواره برای معرفی طراحان و مشاوران برتر در سطح ملی، حضور در دوره توانمندسازی ملی و استانی با اعطای گواهی دانشگاهی، اختصاص بخشی از نمایشگاه به معرفی برندهای تخصصی در صورت حضور موثر و کیفی در رقابت همچنین ارائه گواهی حضور توسط دبیرخانه مزیت‌هایی است که حضور در این جشنواره به دنبال دارد.

 موسویان ضمن اشاره به اینکه دبیرخانه استانی این جشنواره سازمان بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی است، ادامه داد: این جشنواره فرهنگی و هنری دانش بنیان در حوزه صنعت مد و لباس همزمان با فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب اجرا خواهد شد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی مطرح کرد: فَردخت یک جشنواره فرهنگی و هنری در حوزه صنعت مد و لباس است که چهارمین دوره آن با هدف تحقق اصول و سیاست‌های کلان فرهنگی هنری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این جشنواره با الهام از ظرفیت‌های منطقه‌ای و ملی با حضور موثر اساتید، پژوهشگران و هنرمندان فرهیخته برگزار خواهد شد که رویکرد آن ایجاد بسترهای موردنیاز برای تحقق تمدن نوین ایرانی اسلامی است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha