اولین جلسه افتتاحیه جشنواره استانی فردُخت در حوزه مد و لباس ایرانی اسلامی برگزار شد

با همت بسبج جامعه زنان سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام اولین جلسه استانی جشنواره فردُخت در سالن جلسات مرفوک سپاه امیرالمومنین(ع) با ریاست سرهنک نصراللهی معاون هماهنگ کننده سپاه استان و با حضور نمایندگان نهادها، ادارات و سازمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، زهرا جمالی، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، بیان کرد: جشنواره فردُخت (مد و لباس ایرانی اسلامی) با هدف جریان سازی در حوزه مد و لباس مطابق با گفتمان انقلاب اسلامی و تولید پوشاک عفیفانه جهت ارتقای پوشش اجتماعی محور برگزار شد.

وی اظهار کرد: این جشنواره مد و لباس برای هم افزایی میان طراحان و ارتقاء کیفیت کارگاه‌های تولیدی و تولید پوشاک با کیفیت مطابق‌ با فرهنگ ایرانی و هم چنین با قیمت مناسب برای اولین بار در سطح استان برگزار می شود.

جمالی ضمن تشریح جشنواره فردُخت، افزود: فراخوان در سه عرصه رقابتی در بخش اثر ، بخش طراحی و بخش تحقیق و پژوهش ارائه آثار علمی در سطوح دانش آموزی ، ویژندها و آزاد از ۲۳ تیرماه آغاز می گردد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمومنین(ع) ادامه داد: اجرای دوره‌های آموزشی با هدف شناسایی و توانمندسازی افراد مستعد و علاقمند به شرکت قبل از اتمام مهلت فراخوان برای هر نفر شرکت کننده برپایی نمایشگاه از آثار رسیده از دیگر برنامه های جشنواره است.

جمالی اظهار کرد: اعلام فراخوان و ثبت نام از شرکت کنندگان در جشنواره از ۲۳ تیر ماه و تا ۳۱ شهریورماه می باشد و داوری آثار ارسال شده در ۱۰ مهر ماه انجام می شود

وی افزود: بازه زمانی ۱۰ تا ۲۰ مهرماه مرحله اصلی جشنواره می باشد که برپایی نمایشگاهی از آثار ارسالی و اختتامیه را شامل می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha