قیام امام حسین(ع) مظهر تقابل حق و باطل در صدر اسلام بود

استاد حوزه علمیه خواهران اهواز گفت: قیام امام حسین(ع) مظهر تقابل حق و باطل در صدر اسلام بود و قیام مهدوی نماد آن در آخرالزمان می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، مراسم عزاداری و سوگواری به مناسبت شهادت حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) با حضور اساتید، کادر و طلاب در مدرسه علمیه فاطمه‌معصومه(س) اهواز برگزار شد.

در این مراسم خانم خورشیدی استاد حوزه علمیه خواهران ضمن تسلیت ایام سوگواری امام‌حسین(ع) گفت: قیام امام حسین(ع) مظهر تقابل حق و باطل در صدر اسلام بود و قیام مهدوی نماد آن در آخرالزمان می‌باشد که به انحطاط و نابودی باطل ختم خواهد شد، زیرا که باطل به‌طور حتم نابود شدنی است و امام‌حسین(ع) هم مقابل جهل و بدعت آن روزگار ایستادند.

وی ادامه داد: ما یا در جبهه حق اثرگذاری داریم و یا در جبهه باطل تاثیر می‌گذاریم؛ پس باید مراقبت کنیم جز جبهه حق باشیم و در ابعاد مختلف دچار جهل و گرفتاری نشویم و خط و جبهه حق را فراموش نکنیم.

خورشیدی در پایان بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران استقلال خود را به مدد و برکت وجود امام‌حسین(ع) در برابر هجمه گسترده نظام سلطه که هدفی جز غالب شدن بر ملل دنیا ندارد، حفظ کرده است و باید توجه داشت که هر چقدر معرفت نسبت به فضایل اباعبدالله(ع) بیشتر شود، به محبت ایشان در دل انسان نیز افزوده می‌شود.

انتهای‌پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha