بزرگترین یادواره پدران و مادران حسینی در شهر بسطام برگزار شد

مدرسه علمیه فاطمه‌بنت‌اسد(س) بسطام استان سمنان هر ساله با اجرای برنامه‌های جانبی در کنار دهه‌ی روضه‌ی ارباب سعی دارد تا نقش آفرینی در ایجاد سنت‌های مهم و موثر داشته باشد و از این دریچه تبلیغ در قالب‌های مختلف را ارائه بدهد بر همین اساس در روز دوازدهم محرم یادواره پدران و مادران حسینی پرور برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، بزرگترین یادواره پدران و مادران حسینی در شهر بسطام برگزار شد. 

با توجه به شهرت نهضت حسینی در تمام دنیا و برنامه‌های بلند مدت دشمن در جهت نابودی آن، حفظ شعائر حسینی به یک اصل تبدیل شده است.

مدرسه علمیه فاطمه‌بنت‌اسد(س) بسطام استان سمنان هر ساله با اجرای برنامه‌های جانبی در کنار دهه‌ی روضه‌ی ارباب سعی دارد تا نقش آفرینی در ایجاد سنت‌های مهم و موثر داشته باشد و از این دریچه تبلیغ در قالب‌های مختلف را ارائه بدهد بر همین اساس در روز دوازدهم محرم یادواره پدران و مادران حسینی پرور برگزار گردید.

هدف از این برنامه تشکر از پدران و مادرانی که فرزندانشان را حسینی تربیت کردند و ثمره‌ی تربیت و شیردهی و لقمه‌های پاکشان عشق به ارباب بود.

در این‌ مراسم که برای پدران و مادران آسمانی برگزار شده بود از محضر استاد خانم جهازی با موضوع وظایف در قبال پدران و مادران با تبرک از صحیفه‌ی سجادیه و مداحی مداحان و قرائت قرآن، زیارت عاشورا و اجرای سرود همخوانی از قاریان انجام پذیرفت.

در پایان از مهمانان با بسته های پذیرایی آماده شده پذیرایی شد.

انتهای‌پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha