حجاب یکی از واجبات الهی است

استاد حوزه علمیه خواهران بوشهر گفت: احکام انواع مختلفی دارد، احکام اخلاقی، اعتقادی و فقهی که از جمله احکام اخلاقی کوچک شمردن گناه است. حجاب یکی از واجبات الهی است که بی حجابی گناهی است که کوچک شمرده شده است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان امام‌حسین(علیه‌السلام) به همت مدیریت مدرسه علمیه بوشهر و با حضور طلاب و اساتید برگزار شد.

در این مراسم خانم ملکوتی اظهار کرد: احکام انواع مختلفی دارد، احکام اخلاقی، اعتقادی و فقهی که از جمله احکام اخلاقی کوچک شمردن گناه است. حجاب یکی از واجبات الهی است که بی حجابی گناهی است که کوچک شمرده شده است.

وی اضافه کرد: در جلسات عزاداری امام‌حسین علیه‌السلام امر به معروف و نهی از منکر را جدی بگیریم و مردم جامعه را به سمت نور خدا هدایت کنیم.

وی با اشاره به حدیثی از امام‌کاظم علیه‌السلام که می‌فرمایند: همه دانش ها چهار چیز است، خداشناسی، خودشناسی، وظیفه شناسی و آسیب شناسی گفت: همه کسانی که روزی در رکاب امام‌علی علیه‌السلام شمشیر می‌زدند شمشیر را بر علیه پسرش امام‌حسین علیه‌السلام کشیدند زیرا به دنبال آسیب‌ها نرفتند و آسیب‌شناسی نکردند.

شایان ذکر است: این مراسم با مداحی ذاکر اهل‌بیت علیهم‌السلام پایان یافت.

انتهای‌پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha