مصاحبه علمی و مهارتی متقاضیان تدریس سطح دو در مازندران برگزار شد

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران مازندران گفت: ارزیابی و مصاحبه علمی و مهارتی متقاضیان تدریس در مقطع سطح دو در حوزه علمیه خواهران استان مازندران انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، فاطمه هدایتی عزیزی، معاون آموزش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان مازندران، در گفتگویی از برگزاری ارزیابی و مصاحبه علمی و مهارتی متقاضیان تدریس در مقطع سطح دو این استان خبر داد و اظهار کرد: داوطلبینی که در رشته‌های ادبیات عرب، فقه و اصول، تاریخ، اخلاق و منطق به رقابت پرداختند و موفق به کسب نمره حدنصاب در آزمون کتبی در مرحله اول شدند، به مرحله دوم راه پیدا کرده و اکنون مورد ارزیابی توسط اساتید مصاحبه‌گر در دو بخش علمی و عمومی قرار گرفتند.

هدایتی خاطرنشان کرد: مدارس علمیه در این استان، به نسبت نیاز سنجی صورت گرفته تعداد ۱۱۰ نفر از متقاضیان تدریس را به مدیریت استان معرفی نمودند و پس از بررسی تمام مدارک و پرونده این افراد، مراحل جذب اساتید صورت پذیرفت.

وی افزود: پس از بررسی مصاحبه‌ این داوطلبین، نتایج در نیمه مرداد ماه اعلام خواهد شد و کسانی که پذیرفته شدند پس از گذراندن دوره‌های ضمن خدمت، در سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۴مشغول به تدریس در مدارس علمیه این استان خواهند شد.

انتهای‌پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha