عفاف و حجاب محور تبلیغ مبلغین مدرسه علمیه خواهران نرجسیه(س) رودان بود

معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران نرجسیه(س) رودان گفت: با توجه به همزمانی ماه محرم و هفته عفاف و حجاب، امتحانات و ابتلائات الهی، عفاف و حجاب محور تبلیغ مبلغین مدرسه نرجسیه(س) رودان بود.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، زهرا صالحی معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران نرجسیه(س) رودان در گفت‌وگویی، ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری امام حسین(ع) بیان کرد: مراسمات محرم با شکوه و عظمتی وصف ناشدنی با حضور پرشور مسلمانان و ارادتمندان خاندان عصمت در شهرستان رودان و روستاهای اطراف برگزار شد.

وی بیان کرد: برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در روستای کهنشوئیه از دیگر فعالیت‌های فرهنگی‌تبلیغی این مدرسه علمیه است.

صالحی افزود: معاونت فرهنگی مدرسه در دهه اول محرم در روستای کهنشوئیه به جلسات روضه‌خوانی در حسینیه‌ این روستا، سخنرانی و مداحی پرداختند، محور اصلی سخنرانی‌ها، امتحانات و ابتلائات الهی بود که با استفاده از آیات قرآن مجید و احادیث و روایات، تشریح و تبیین شد.

این استاد حوزه علمیه ضمن اشاره به اینکه جلسات روضه‌خوانی در ۱۵ محله شهرستان رودان و همچنین در۱۰ روستای اطراف شهرستان مجالس عزاداری سیدالشهدا(ع) برپا شد تصریح کرد: پخت غذا نذری و توزیع آن در بین عزاداران و نیازمندان از دیگر فعالیت‌های مبلغین بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به دلیل همزمان بودن هفته عفاف و حجاب در دهه محرم، مبلغین با این موضوعات خطابه و سخنرانی کردند و درباره الگوی زن ایرانی در مجالس خود اشاره کردند و همچنان ادامه دارد.

انتهای‌پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha