طرح پایان‌نامه طلاب خواهر اردبیلی بررسی شد

معاون پژوهش مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(سلام‌الله‌علیها) اردبیل از برگزاری نشست بررسی طرح اجمالی و تفصیلی پایان‌نامه طلاب سطح سه این واحد حوزوی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، خانم حکیمه نوری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: نشست بررسی طرح پایان‌نامه با حضور اعضای کارگروه پایان‌نامه‌ نویسی مدرسه علمیه الزهرا(سلام‌الله‌علیها) اردبیل برگزار شد و طرح اجمالی و تفصیلی پایان‌ نامه چهار نفر از طلاب رشته تفسیر و علوم قرآنی این واحد علمی ـ تربیتی مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های طرح پایان‌نامه این است که به پژوهشگر کمک می‌کند تا بتواند روابط بین متغیرهای تحقیق را درک کرده و چشم‌انداز روشنی از نتایج تحقیق داشته باشد.

معاون پژوهش مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(سلام‌الله‌علیها) اردبیل بیان داشت: طلبه زمانی که می‌خواهد یک طرح نامه بنویسد باید به صورت خلاصه محتوایی را برای بخش مختلف طرح از جمله: موضوع، روش تحقیق، فرضیات، سوالات و غیره تهیه کند و این امر موجب می‌شود پژوهشگر دید مناسبتری نسبت به ساختار تحقیق علمی پیدا کند.

نوری گفت: در این نشست براساس نظر اعضای کارگروه، طرح اجمالی یکی از طلاب بدون اشکال تصویب شد و طرح تفصیلی یکی از خواهران طلبه به همراه طرح اجمالی دو نفر دیگر مشروط به تصحیح، مورد تصویب قرار گرفت.

طرح پایان‌نامه طلاب خواهر اردبیلی بررسی شد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha