هر گونه برنامه آموزشی، باید ناظر به هدف و افق ۱۴۱۴ باشد

خانم افشار در جمع اساتید مدارس علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری گفت: هرگونه برنامه آموزشی، باید ناظر به هدف و افق ۱۴۱۴ باشد و اینکه تا ۱۱ سال آینده می بایست مرجعیت در حوزه های علمیه خواهران علمی و رسمیت یافته باشد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، در سومین روز از سفر حجت الاسلام و المسلمین فاضل و هیئت همراه به استان چهارمحال و بختیاری، همایش اساتید مدارس علمیه خواهران، با حضور اساتید سطوح مختلف در محل مدیریت حوزه علمیه خواهران استان برگزار شد.

این همایش که با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و توسل به سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام آغاز شد؛ در ابتدا، ضمن خوشامدگویی به میهمانان و مدعوین توسط حجت الاسلام زارع، مدیر حوزه علمیه خواهران استان، سه نفر از نمایندگان اساتید سطوح و گرایش های مختلف، به بیان مشکلات و مسائل مربوط به اساتید و دروس اشاره و پیشنهاداتی را در این خصوص ارائه دادند.

حجت الاسلام و المسلمین فاضل مدیر حوزه های علمیه خواهران در ادامه همایش ضمن تأکید بر اهمیت تغییر در عرصه تعلیم و تربیت، گفت: نباید به داشته های خود در عرصه تدریس و تبلیغ اکتفا کنیم، بلکه باید دائما در حال به روز رسانی داشته های خود و به دنبال دانش افزایی خودمان باشیم.

در ادامه، از تعداد ۴ نفر از اساتید شاخص در سطوح دو، سه و چهار، توسط مدیر و معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران تجلیل و تقدیر به عمل آمد و کمک هزینه سفر کربلای معلی تقدیم شد.

در پایان این همایش، خانم افشار، معاون آموزش حوزه های علمیه، با اشاره به افق ۱۴۱۴ حوزه های علمیه خواهران، گفت: هرگونه برنامه آموزشی باید ناظر به هدف و افق ۱۴۱۴ باشد و اینکه تا ۱۱ سال آینده می بایست مرجعیت در حوزه های علمیه خواهران علمی و رسمیت یافته باشد.

وی در ادامه با اشاره به برخی از دغدغه‌های اساتید در زمینه های مختلف از جمله تعداد زیاد واحدهای درسی، حجم دروس، گرایشی شدن سطح دو و مسائل مالی و حق الزحمه اساتید؛ این نوید را داد که در آینده نزدیک به یاری خداوند متعال، اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.

هر گونه برنامه آموزشی، باید ناظر به هدف و افق ۱۴۱۴ باشد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha