استجابت دعا از فواید مجلس امام حسین(ع) است

همزمان با ماه محرم و عزاداری سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) و یارانش مجلس روضه خوانی با حضور جمعی از اساتید و طلاب مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) اردکان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، خانم فاطمه ابراهیمیان، مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) اردکان در جمع طلاب گفت: در روایات اهل بیت (علیهم السلام) برای عزاداری و زیارت سیدالشهدا (علیه‌السلام) ثواب و پاداش زیادی بیان شده است مانند: اگر کسی برای عزاداری امام حسین (علیه السلام) وارد مجلس عزا شود و توبه کرد و از گناهانش پشیمان شد، گناه او هر چه بزرگ و فراوان باشد آمرزیده می‌شود.

وی تصریح کرد: عزاداری برای امام حسین (علیه السلام) فواید و برکات زیادی دارد از جمله مهمترین آن همانطور که امام خمینی (رحمه الله علیه) فرمود "ماه محرم و صفر ماه احیای اسلام و تشیع است " و فردی که در مجالس ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) حضور یابد ،عاملی برای ابقا وتبلیغ تشیع اسلام است.

خانم ابراهیمیان افزود: استجابت دعا و عاقبت بخیری از دیگر فواید حضور در مجالس روضه خوانی و ذکر مصیبت سالار شهیدان می‌باشد و حسن عاقبت از دنیا و آنچه در دنیا است از هر چیزی با ارزش تر است.

استاد حوزه ادامه داد: زیارت عاشورا، که از تعالیم امام محمد باقر(علیه السلام) است، به سبب آثار و برکات بسیار سازنده و مفید در زمینه های فردی و اخلاقی و اجتماعی و نیز مشخص نمودن مواضع فکری و عقیدتی شیعه و تضعیفِ خطر انحراف از اصول و باورهای شیعیان، دارای اهمیت بسیاری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha