اولین جلسه دفاع از رساله سطح ۴ حوزه علمیه خواهران مازندران برگزار شد

مدیر مدرسه علمیه تخصصی حضرت خدیجه(سلام الله علیها) بابل گفت: اولین جلسه دفاع از رساله سطح ۴ حوزه علمیه خواهران مازندران برگزار شد.

فاطمه پورمهدی، مدیر مدرسه علمیه تخصصی حضرت خدیجه(سلام الله علیها) بابل در گفت‌وگویی از برگزاری اولین جلسه دفاع از رساله سطح ۴ حوزه علمیه خواهران مازندران در گرایش تفسیر تطبیقی با عنوان "سیر تطور تفاسیر عرفانی با نگاه تطبیقی به تفاسیر شیعه و اهل سنت" در این مدرسه خبر داد و اظهار کرد: شرکت طلاب مستعد در سطح ۴ و ارائه پژوهش‌های علمی و تخصصی، در گرایشات تخصصی فقه خانواده و تفسیر تطبیقی جهت گسترش و تعمیق حوزه شناختی دارای اهمیت است.

وی افزود: هر یک از رساله‌ها و نظریه‌های ارایه شده توسط طلاب، چراغ راهی برای جامعه علمی خواهد بود؛ در سایه پژوهش‌های منسجم در نهادهای آموزشی و پژوهشی از جمله حوزه علمیه، توسط اندوخته‌های اساتید و علمای پیشین، گرهی از مجهولات علمی و اجتماعی کاسته می‌شود؛ از این‌رو، رسالت سطوح عالیه حوزه در این زمینه نمود بیشتری دارد.

مدیر مدرسه علمیه تخصصی حضرت خدیجه(سلام الله علیها) بابل خاطرنشان کرد: در آینده‌ای نزدیک شاهد به بار نشستن تلاش‌های علمی طلاب سطح ۴ و برگزاری جلسات دفاع از رساله‌های  این مرکز حوزوی، خواهیم بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha