کارگاه مقاله نویسی مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) اردکان برگزار شد

استاد حوزه و معاون پژوهش مدرسه فاطمه الزهرا(س) ضمن آشنایی طلاب به ساختار مقاله نویسی، گفت: زمانی که طلاب با ساختار اولیه مقاله آشنایی داشته باشند، نوشتن مقاله راحت تر است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، خانم ابوطالبی استاد حوزه و معاون پژوهش مدرسه فاطمه الزهرا(س) اردکان، بیان کرد: موضوع مقاله باید به گونه‌ای باشد که بتوان دو سوال فرعی را از آن استخراج کرد زیرا سوالات فرعی، بدنه اصلی مقاله را تشکیل می دهند و در جست‌وجو پیشینه مقاله نیز باید آثار پژوهشی را در نظر گرفت که سوالات فرعی آن با آثار پژوهشی پژوهشگر متفاوت باشد.

وی اظهار کرد: چکیده در مقاله باید به قلم نویسنده باشد که جایگاه چکیده در ساختار مقاله، به عنوان اولین مطلب ذکر می شود اما باید آخرین نوشته پژهشگر در مقاله باشد و با نتیجه گیری فرق کند.

ابوطالبی در پایان، ضمن بیان آموزش طریقه منبع یابی به خواهران طلبه، تاکید کرد: طلاب برای جستجو منابع از طریق گوکل یا سایت های اینترنتی حتما از طریق گوگل محقق به منابع علمی دست پیدا کنند و کتابخانه ملی ایران، گنج پایان نامه، ایران داک و مگیران از جمله سایت های مهم در این زمینه، محسوب می شوند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha