موفقیت دختران ورزشکار موجب افتخار است

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به تاریخ‌سازی دختران ایران در المپیک پاریس، گفت: امیدوارم در تمامی عرصه‌ها، قهرمانی زنان ایران را به اطلاع همه مردم برسانیم و به نمایندگی از مردم ایران به دختران کشورم خسته نباشید عرض می کنم و امیدوارم در تمامی مراحل زندگی بدرخشند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، زهرا بهروزآذر، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده که در مراسم استقبال از قهرمانان المپیکی کشورمان شرکت کرده بود، بیان کرد: برای من باعث افتخار است در مراسمی شرکت کردم که مراسم استقبال از ورزشکاران و دختران تاریخ‌ساز بود زیرا برای اولین بار مدال نقره در المپیک داشتیم و این برای ما افتخار است که دختران ایران در همه عرصه‌ها افتخارآفرین واقع شدند و قدردان تلاش قهرمانان هستیم.

وی افزود: امیدوارم در تمامی عرصه‌ها، قهرمانی زنان ایران را به اطلاع همه مردم برسانیم و به نمایندگی از مردم ایران به دختران کشورم خسته نباشید عرض می کنم و امیدوارم در تمامی مراحل زندگی بدرخشند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در خصوص اینکه مبینا نعمت‌زاده، دارنده مدال برنز المپیک پاریس از نسل دهه ۸۰ است و دولت چه برنامه‌ای برای این نسل دارد، مطرح کرد: مهم‌ترین مساله‌ای که باید برای این نسل مود توجه قرار بگیرد، این است که مسیر رشد و پیشرفت باید واضح و شفاف باشد تا عزیزان ما به آینده‌ای که می‌خواهند، برسند و دولت هم وظیفه دارد هر بستری که برای تحقق این اهداف امکان‌پذیر است را فراهم کند.

بهروزآذر در خصوص مهاجرت برخی دختران در سال‌های گذشته و اینکه دولت برنامه‌ای برای بازگشت آنان به کشور دارد، گفت: قطعا یکی از بزرگ‌ترین غم‌هایی که در دل ما نشست، نبود برخی دختران کنار اعضای تیم «خودشان» بود، کسی نیست که دلش نخواهد شرایطی فراهم شود که این عزیزان برگردند و شرایط فراهم است و اگر آنها دوست داشته باشند به کشور برگردند، ما استقبال می‌کنیم.

وی در پایان خطاب به دختران ایران‌زمین، گفت: دختران عزیز، ایران متعلق به شماست و شما آینده‌سازان کشورمان در عرصه‌های مختلف خواهید بود.

ورزشکاران ایرانی در المپیک درخشیدند و با کسب ۳ مدال طلا، ۶ نقره و ۳ برنز توانستند رده بیست‌ویکم جدول توزیع مدال‌ها را به خود اختصاص بدهند. آخرین گروه کاروان ورزشی ایران امروز وارد فرودگاه امام شده و مورد استقبال مسئولان قرار گرفتند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha