تکریم مادر و کودک در موکب فاطمه‌الزهرا(س) ملایر

مسئول غرفه فرهنگی موکب فاطمه الزهرا(س) ملایر گفت: غرفه فرهنگی با محوریت جوانی جمعیت به منظور تکریم مادر و کودک در موکب فاطمه الزهرا(س) ملایر برپا شده است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، زهرا نادی، مسئول غرفه فرهنگی موکب فاطمه الزهرا(س) ملایر، بیان کرد: در کانون دانش آموختگان حوزه علمیه ملایر ۱۰ گروه تبلیغی در حوزه‌های مختلف به‌ویژه جوانی جمعیت و حجاب فعالیت دارند که این کانون در مناسبت‌ها و برنامه‌های مختلف غرفه فرهنگی، تبلیغی و پاسخ به شبهات را برپا می‌کند و هدف اصلی بیش از هر چیز کمک به جوانی جمعیت است و در حال حاضر فعالیت‌های این کانون در موکب اربعین فاطمه الزهرا(س) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برای دومین سال است که در موکب فاطمه الزهرا(س) ملایر، غرفه فرهنگی با محوریت جوانی جمعیت برپا شده است، افزود: این غرفه با همکاری دانشگاه ملایر، هلال احمر و کانون دانش آموختگان در ایام اربعین در محل موکب فعالیت می‌کند و رسالت اصلی آن پاسخ به شبهات در زمینه فرزند آوری است.

نادی تصریح کرد: در این غرفه برای مادرانی که زائر اربعین بوده و هم‌چنین سایر مادران که در موکب حضور دارند برنامه‌های فرهنگی ارائه می‌دهد، برای کودکان غرفه کودک با برنامه‌های نقاشی، فرهنگی و... برپا شده تا مادران در ساعتی که در این موکب هستند استراحت کنند و خاطره خوبی از این موکب داشته باشند.

وی با بیان اینکه هدف ما تکریم مادر و کودک در این غرفه است، افزود: همچنین غرفه‌های مهدویت، عفاف و حجاب و... نیز در این موکب با همکاری خواهران حوزه علمیه فعال است.

نادی از اجرای طرح «نو سرباز» که نمایندگی آن در ملایر راه اندازی شده است، خبر داد و گفت: در واقع این طرح مربوط به مسجد مقدس جمکران است. افرادی که قصد فرزنددار شدن دارند در این طرح ثبت‌نام می‌کنند، چهره به چهره با بانوان صحبت می‌کنیم، در این این طرح مادران فرزندی را به دنیا خواهند آورد که در مسیر سربازی امام زمان(عج) باشد، در زمینه تربیت فرزند این مادران با مسجد مقدس جمکران ارتباط می‌گیرند.

مسئول غرفه فرهنگی موکب فاطمه‌الزهرا(س) ملایر با اشاره به اقدامات این کانون در حوزه‌های فرهنگی و جوانی جمعیت اظهار کرد: دو دوره کنشگر جمعیت برای اولین بار در ملایر برگزار شد. هم‌چنین جلسات خانگی ویژه بانوان در شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha